Det SÅ jeg bare ikke det der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

wamse

Jeg har aldrig ladet mine børn sidde på mit skød, mens jeg har styret en bil. Det synes jeg er for farligt.

Men jeg reagerer heller ikke på, om andre gør det. Dres valg, og en eventuel risiko, som de selv vurderer, om de vil tage.

Jeg ville kun konfrontere en anden voksen og dennes barn, hvis jeg oplevede, at de udsatte barnet for en eller anden form for krænkelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
betjenten skriver:

Ja det må du nok sige  Som sagt tidligere, ja så er det sgu utroligt at jeg stadig lever!!! Tror måske det var MEGET sjovere at være barn i 70/80erne

Ja, det var skideskægt - dengang så man heller ikke så alvorligt på spirituskørsel, og vi fik ikke ødelagt frisuren af en grim cykelhjelm. Vi levede livet - altså lige undtagen dem, der kom alvorligt til skade eller mistede livet pga. forældrenes dejligt livsglade indstilling til sikkerhedsforanstaltninger. 

Livet er jo ikke til at holde ud, hvis man ikke kan køre hjem i en brandert, skal tvinges til at have sele på eller bruge cykelhjelm. 

Anmeld

14. juni 2012

FruStolpe

MorDk skriver:

og NU er jeg dømmende!!! Bliver jeg simpelthen nød til at være hvis jeg skal overleve dette indlæg! JEG har selv oplevede det et par gange... og jeg MENER dybt seriøst... at hvis man kan få sig selv til det som forældre... så burde man ALDRIG have fået børn! BUM! Så er det sagt!

Anmeld

14. juni 2012

betjenten

Mor og meget mere skriver:

Ja, det var skideskægt - dengang så man heller ikke så alvorligt på spirituskørsel, og vi fik ikke ødelagt frisuren af en grim cykelhjelm. Vi levede livet - altså lige undtagen dem, der kom alvorligt til skade eller mistede livet pga. forældrenes dejligt livsglade indstilling til sikkerhedsforanstaltninger. 

Livet er jo ikke til at holde ud, hvis man ikke kan køre hjem i en brandert, skal tvinges til at have sele på eller bruge cykelhjelm. 

Ja er da virkelig heldig jeg stadig lever, når jeg hverken har brugt sele eller cykelhjelm!!!

Jeg passer da på mine børn og tænker da bestemt også på sikkerheden, men kan sgu ikke altid se det fra den dårlige side... Så ville jeg aldrig forlade mit hus, i frygt for alt det dårlige der KAN ske...

Og ja min søn bruger da selvfølgelig også cykelhjelm, men skulle den smutte en dag, ja så går det jo nok...

Er måske evig optimist, men det er altså sådan jeg har valgt at leve!!!

Anmeld

14. juni 2012

betjenten

Kris89 skriver:

har ik læst alle indlæg... kiggede bare igennem til jeg fandt et som dit

jeg har ikke selv børn, men husker da tydeligt jeg sad på skødet af far da jeg var lille og fik lov at styre... ikke langt og ikke hurtigt, men jeg fik lov og det var SÅÅÅÅÅ vildt!

selvfølgelig skal det ikke være langt, på motorvej og i den dur... men altså...

Jep det var nemlig ALT for fedt, at sidde på skødet at mor eller far!!! Det skal mine børn da helt sikkert ikke gå glip af  

Anmeld

14. juni 2012

Frk. Himmelblå

Til alle der skriver, at de eller deres børn, da har "overlevet" at køre uden sele...

Den oplysning er kun relevant, hvis I eller jeres børn var involveret i en ulykke, mens I kørte uden selen på!

Er det ikke tilfældet, så er det jo fuldkommen ligegyldig information.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.