Det SÅ jeg bare ikke det der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

morethanperfect

betjenten skriver:

Sikke noget pis at sige!!!!

Nej det syns jeg ikke !

Jeg syns ikke det er okay at sidde med sine børn på skødet når man kører bil ! . Folk ville jo aldrig tilgive sig selv hvis der skete noget . Men det må de jo om .. JEG syns ik det er okay !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

betjenten

4xGreve skriver:

Enig! Det må mine ben også Daniella har et par få gange fået lov at sidde på skødet af mig når vi køre hjem fra børnehave 1 km fra eget hjem eller sat på sin fars skød... Dog har vi alle altid sele på men vi har stadig gjort det! 

Dejligt at jeg ikke er den eneste uansvarlige mor  

Anmeld

13. juni 2012

betjenten

morethanperfect skriver:

Nej det syns jeg ikke !

Jeg syns ikke det er okay at sidde med sine børn på skødet når man kører bil ! . Folk ville jo aldrig tilgive sig selv hvis der skete noget . Men det må de jo om .. JEG syns ik det er okay !

Nej men ligefrem at skrive at de ikke skulle have børn!!! Kunne nok komme på en del andre der ikke skulle have haft børn... Og ja føler mig stødt over du dømmer mig, uden at du kender mig...

Anmeld

13. juni 2012

Lady Marion <3

Ja lad os da lave en klub herinde der hedder jeg er uansvarlig mor og jeg er stolt af det   syntes der er kommet en kedlig tendens herinde , jeg er åbenbart en træls , kedlig mor , mine unger er altid spændt fast i bilen , de har også altid cykel hjelm på ,, kill me , fordi jeg passer på mine børn .

Anmeld

13. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

sabrina89 skriver:

Det har vi også gjort meget i min barndom (altså på lukket villa vej)

Ved godt bilerne er blevet hurtigere og stærkere, meen førhen bestod en autostol af et sæde der var sat hen over ryglænet, lige som en handysit..
Og når det er lukket vej, ejh så er jeg ikk så nervøs

Anmeld

13. juni 2012

morethanperfect

betjenten skriver:

Nej men ligefrem at skrive at de ikke skulle have børn!!! Kunne nok komme på en del andre der ikke skulle have haft børn... Og ja føler mig stødt over du dømmer mig, uden at du kender mig...

Jeg dømmer ikke DIG personligt . 
Og nej , jeg syns ikke folk der gør sådan noget burde ha fået børn . Sorry . Men det er MIN mening ..

Tror også det har noget at gøre med jeg har mistet rigtig mange i trafikken , og er altid obs på hvad der foregår , og at min søn skal sidde i sin stol , med sin sele på ..
Og nej , han vil ikke sidde der længere end højest et kvarter før han blir mega sur og skriger helt vildt . Men jeg kunne ikke tage ham op . Tænk hvis der skete et uheld !
Og ville da slet ikke taeg ham op hvis jeg sad på forsædet

Godt vi har hver vores holdninger ...  

Anmeld

13. juni 2012

bøllen

celkt skriver:

altså, - Jeg siger som en del herinde..

Hvis jeg finder en stump ubefærdet grusvej, en lang indkørsel eller lignende, så får MINE unger lov at sidde på skødet mens vi kører 3 km i timen et stykke vej. Det er selvfølgeligt ikke på trafikeret vej!!

Og så hører jeg forøvrigt til dem der er fuldstændigt græskkatolsk over hvad andre mener i sådan en sag...

Jamen det er jeg også jeg gør hvad JEG finder rigtig og det er at  spænde mine børn fast

At du vælger noget andet, er dit valg. Men jeg forstår det ikke. Mine børn har aldrig fået lov og her kører bilen ikke uden alle er spændt fast. Heller ikke på en stille grusvej. 

Anmeld

13. juni 2012

morethanperfect

Lady Marion <3 skriver:

Ja lad os da lave en klub herinde der hedder jeg er uansvarlig mor og jeg er stolt af det   syntes der er kommet en kedlig tendens herinde , jeg er åbenbart en træls , kedlig mor , mine unger er altid spændt fast i bilen , de har også altid cykel hjelm på ,, kill me , fordi jeg passer på mine børn .

Anmeld

13. juni 2012

betjenten

Lady Marion <3 skriver:

Ok nu må vi uansvarlige forældre ikke ytre vores mening??? Er simpelthen SÅ træt af at høre om perfekte forældre og perfekte børn!!!

Anmeld

13. juni 2012

Lady Marion <3

betjenten skriver:

Ok nu må vi uansvarlige forældre ikke ytre vores mening??? Er simpelthen SÅ træt af at høre om perfekte forældre og perfekte børn!!!

Mine børn fortjener at jeg prøver at være så perfekt en mor for dem , passe på dem og beskytte dem i mod noget ondt ,, Hvorfor gør dine børn ikke det ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.