Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: og NU er jeg dømmende!!! Bliver jeg simpelthen nød til at være hvis jeg skal overleve dette indlæg! JEG har selv oplevede det et par gange... og jeg MENER dybt seriøst... at hvis man kan få sig selv til det som forældre... så burde man ALDRIG have fået børn! BUM! Så er det sagt!
og NU er jeg dømmende!!! Bliver jeg simpelthen nød til at være hvis jeg skal overleve dette indlæg! JEG har selv oplevede det et par gange... og jeg MENER dybt seriøst... at hvis man kan få sig selv til det som forældre... så burde man ALDRIG have fået børn! BUM! Så er det sagt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
betjenten skriver: Tak endelig en der forstod mig Og ja håber da også jeg er en god mor.... Synes da i hvert ald mine børn virker glade, men de ved selvfølgelig heller ikke de lever et MEGET farligt liv, med mig som mor
Tak endelig en der forstod mig Og ja håber da også jeg er en god mor.... Synes da i hvert ald mine børn virker glade, men de ved selvfølgelig heller ikke de lever et MEGET farligt liv, med mig som mor
Ha Ha Ha! Stakkels stakkels børn.
Anonym skriver: Det var jo så netop ikke tilfældet her, ikke hvad jeg kunne se... Det var en dreng der var på vej i DP (er jeg 99% sikker på) I dit tilfælde, hmm jeg ved det ærlig talt ikke... Vi har også kørt en skrigende dreng til vagtlæge en sen aften da han var spæd, men der sad han altså også sin stol. Den ene af os sad ved siden af ham og trøstede, de 5-10 min det tog.
Det var jo så netop ikke tilfældet her, ikke hvad jeg kunne se... Det var en dreng der var på vej i DP (er jeg 99% sikker på)
I dit tilfælde, hmm jeg ved det ærlig talt ikke... Vi har også kørt en skrigende dreng til vagtlæge en sen aften da han var spæd, men der sad han altså også sin stol. Den ene af os sad ved siden af ham og trøstede, de 5-10 min det tog.
Men du ANER jo ikke om der er en grund til det???? Du vælger, som anonym, at dømme en du INTET kender til!!!
BellaT skriver: Ha Ha Ha! Stakkels stakkels børn.
Ja det må du nok sige Som sagt tidligere, ja så er det sgu utroligt at jeg stadig lever!!! Tror måske det var MEGET sjovere at være barn i 70/80erne
Så uansvareligt og umodent gjort !! Folk som er sådan , skulle aldrig ha haft børn !!
Den anden dag , da mig og Oscar gik på vej hjem fra Dp, var vi også ved at blive kørt ned af en fra hans dp's far , som kørte fuldstændig vanvittigt !! Tænk dig på dine børn for pokker !!
Sophie.Hammershøy skriver: Jeg fik altså ogs lov at prøve da jeg var lille, og det synes jeg da var sjovt og spændende plus jeg lever da endnu Det går virkelig an på hvor det er henne og hvor langt man køre... Men jeg synes virkelig ogs der nogen herinde som dømmer for hårdt :/
Jeg fik altså ogs lov at prøve da jeg var lille, og det synes jeg da var sjovt og spændende plus jeg lever da endnu
Det går virkelig an på hvor det er henne og hvor langt man køre... Men jeg synes virkelig ogs der nogen herinde som dømmer for hårdt :/
Der er ingen der kommer med svar til mit eksempel??
betjenten skriver: Jeg burde aldrig have fået børn, og ja jeg er åbenbart DYBT uansvarlig!!! Må indrømme at jeg godt kan finde på at have min søn på 2 år på skødet når vi kører... Ikke flere kilometer, men de sidste par 100 m inden vi er hjemme... Og ja han ELSKER det!!! Ved godt det er forbudt, men det er det jo også når jeg kører for hurtigt Tror jeg tænker lidt på at jeg da har overlevet, og vi havde da hverken seler eller noget i vores gamle biler... Og da vi var i Thailand med sønnen da han var 3 mdr, ja der overlevede han da også, selvom de tilsynladende ikke kender til autostole!!! Synes sgu bare det godt kan live liiiiidt for stramt
Jeg burde aldrig have fået børn, og ja jeg er åbenbart DYBT uansvarlig!!! Må indrømme at jeg godt kan finde på at have min søn på 2 år på skødet når vi kører... Ikke flere kilometer, men de sidste par 100 m inden vi er hjemme... Og ja han ELSKER det!!! Ved godt det er forbudt, men det er det jo også når jeg kører for hurtigt
Tror jeg tænker lidt på at jeg da har overlevet, og vi havde da hverken seler eller noget i vores gamle biler...
Og da vi var i Thailand med sønnen da han var 3 mdr, ja der overlevede han da også, selvom de tilsynladende ikke kender til autostole!!! Synes sgu bare det godt kan live liiiiidt for stramt
Enig
morethanperfect skriver: Så uansvareligt og umodent gjort !! Folk som er sådan , skulle aldrig ha haft børn !! Den anden dag , da mig og Oscar gik på vej hjem fra Dp, var vi også ved at blive kørt ned af en fra hans dp's far , som kørte fuldstændig vanvittigt !! Tænk dig på dine børn for pokker !!
Sikke noget pis at sige!!!!
SÅ enig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128