Det SÅ jeg bare ikke det der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

betjenten

Lady Marion <3 skriver:

Foruroligende at du ikke kan skelne. Mine børn får da lov at være børn og blive beskidte  , men at sidde løs i en kørende bil er sgu ikke ok , der er faktisk regler omkring løse børn i bilen og det er sgu ikke bare for sjov

Selvfølgelig kan jeg da skelne!!! Jeg bliver sgu bare så harm når folk dømmer!!! Og ja det er lovpligtigt, men kører altså også for hurtigt nogle gange...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Dot D

LouiseVous skriver:

Ved godt bilerne er blevet hurtigere og stærkere, meen førhen bestod en autostol af et sæde der var sat hen over ryglænet, lige som en handysit..
Og når det er lukket vej, ejh så er jeg ikk så nervøs

Ja, og med en metalbøjle med skumgummi omkring, og den blev sjældent slået ned, hi hi...

Jeg er drattet ud af den, eller bare af den, bøjlen var jo ikke nede, som treårig, skidefuld efter at have drukket slanter af æblesnaps til en fødselsdag... Så jeg har også været der

Men i dag kører jeg ingen steder uden sikkerhedssele, flere af vores venner griner af mig, når jeg skal tanke på den anden side af vejen, på med selen også på ungerne

Anmeld

13. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Dot D skriver:

Ja, og med en metalbøjle med skumgummi omkring, og den blev sjældent slået ned, hi hi...

Jeg er drattet ud af den, eller bare af den, bøjlen var jo ikke nede, som treårig, skidefuld efter at have drukket slanter af æblesnaps til en fødselsdag... Så jeg har også været der

Men i dag kører jeg ingen steder uden sikkerhedssele, flere af vores venner griner af mig, når jeg skal tanke på den anden side af vejen, på med selen også på ungerne

Smiler- det var tider
Er desværre ikk gammel nok til selv at ha oplevet den slags sæder, men min mor har fortælt om dem.
Jeg er med tiden blevet dårligere til det med selen, men Astrid får den altid på. Jo mindre Vi er ude og jeg lige skal ha kørt bilen ud af carporten, og ud på en p-plads lige foran huset.
Der kommer hun ind bag rattet med mig, for så ved jeg hvor hun er !

Anmeld

13. juni 2012

Dot D

LouiseVous skriver:

Smiler- det var tider
Er desværre ikk gammel nok til selv at ha oplevet den slags sæder, men min mor har fortælt om dem.
Jeg er med tiden blevet dårligere til det med selen, men Astrid får den altid på. Jo mindre Vi er ude og jeg lige skal ha kørt bilen ud af carporten, og ud på en p-plads lige foran huset.
Der kommer hun ind bag rattet med mig, for så ved jeg hvor hun er !

Vores unger har begge i en tidlig alder skreget som sindssyge på bagsæddet, og vi kunne ikke forstå, hvad der var galt, indtil vi opdagede, at sikkerhedsselen var smuttet op, så her får vi ikke lov til at køre uden

Anmeld

13. juni 2012

BellaT

Lady Marion <3 skriver:

Ja lad os da lave en klub herinde der hedder jeg er uansvarlig mor og jeg er stolt af det   syntes der er kommet en kedlig tendens herinde , jeg er åbenbart en træls , kedlig mor , mine unger er altid spændt fast i bilen , de har også altid cykel hjelm på ,, kill me , fordi jeg passer på mine børn .

Din mening er ikke nødvendigvis den rigtige... Nogensinde tænkt på det?

Anmeld

14. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Dot D skriver:

Vores unger har begge i en tidlig alder skreget som sindssyge på bagsæddet, og vi kunne ikke forstå, hvad der var galt, indtil vi opdagede, at sikkerhedsselen var smuttet op, så her får vi ikke lov til at køre uden

Smuttet op ?

Anmeld

14. juni 2012

brummeline

desværre sker det alt for tit, og politiet har ikke mandskab eller en chance for at nå ud, mens det stadig står på. hvilket er drøn uretfærdigt.

den anden dag ved børnehaven da jeg skulle hendte min søn, kommer scooter karl kørende ind henter sine to børn, placere den ene mellem sine ben og styr den anden bag på og alle uden hjælm.

jeg flippede maks ud og spurgte om han havde tænkt sig at køre med børnene, hvilket manden svarede kækt ja da. blev fuldstændig måløs. og tilbød ham at køre hans børn hjem, da jeg selv har 3 børn og havde 3 autostole i bilen, og kun nået den ene af mine børn endnu. selv om de kun skulle ca 500 meter så var det dybt chockkende at han kunne finde på det.

puha så kom jeg lige af med det sure opstød

Anmeld

14. juni 2012

Dot D

Smuttet op ?

Du ved, når man trykker den ned i den sorte dims, så har den nok ikke fået ordentligt fat, også er den smuttet op begge gange INDEN, vi er begyndt at køre heldigvis..

Det er sket to gange, én ved hvert barn, og det var åbenbart nok til, at de altid vil have selen på, så held i uheld

Anmeld

14. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Dot D skriver:

Du ved, når man trykker den ned i den sorte dims, så har den nok ikke fået ordentligt fat, også er den smuttet op begge gange INDEN, vi er begyndt at køre heldigvis..

Det er sket to gange, én ved hvert barn, og det var åbenbart nok til, at de altid vil have selen på, så held i uheld

nåårh...
det kan man vidst godt sige

Anmeld

14. juni 2012

Kris89

betjenten skriver:

Jeg burde aldrig have fået børn, og ja jeg er åbenbart DYBT uansvarlig!!! Må indrømme at jeg godt kan finde på at have min søn på 2 år på skødet når vi kører... Ikke flere kilometer, men de sidste par 100 m inden vi er hjemme... Og ja han ELSKER det!!! Ved godt det er forbudt, men det er det jo også når jeg kører for hurtigt

Tror jeg tænker lidt på at jeg da har overlevet, og vi havde da hverken seler eller noget i vores gamle biler...

Og da vi var i Thailand med sønnen da han var 3 mdr, ja der overlevede han da også, selvom de tilsynladende ikke kender til autostole!!! Synes sgu bare det godt kan live liiiiidt for stramt

har ik læst alle indlæg... kiggede bare igennem til jeg fandt et som dit

jeg har ikke selv børn, men husker da tydeligt jeg sad på skødet af far da jeg var lille og fik lov at styre... ikke langt og ikke hurtigt, men jeg fik lov og det var SÅÅÅÅÅ vildt!

selvfølgelig skal det ikke være langt, på motorvej og i den dur... men altså...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.