Det SÅ jeg bare ikke det der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

betjenten

morethanperfect skriver:

Jeg dømmer ikke DIG personligt . 
Og nej , jeg syns ikke folk der gør sådan noget burde ha fået børn . Sorry . Men det er MIN mening ..

Tror også det har noget at gøre med jeg har mistet rigtig mange i trafikken , og er altid obs på hvad der foregår , og at min søn skal sidde i sin stol , med sin sele på ..
Og nej , han vil ikke sidde der længere end højest et kvarter før han blir mega sur og skriger helt vildt . Men jeg kunne ikke tage ham op . Tænk hvis der skete et uheld !
Og ville da slet ikke taeg ham op hvis jeg sad på forsædet

Godt vi har hver vores holdninger ...  

Ja hurra for forskellige holdninger  Er nok bare opvokset med en lidt for flippet, rødstrømpe mor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

132319

Helt ærligt så synes jeg også at folk skal hoppe ned fra den høje hest og pudse glorien 

Hvad så med de (her i blandt mig selv) der tager bussen dagligt med børnene? Er det så også uansvarligt fordi de ikke er spændt fast?

Børn skal selvfølgelig som hovedregel sidde fastspændt i en autostol i en bil, både fordi det er lovpligtigt men især for sikkerhedens skyld. 

Men at man lader dem sidde foran et par hundrede meter, kan virkelig ikke hidse mig op.

Det må egentlig være anstregende at leve sådan et "hvad nu hvis" liv når det angår sine børn.

Generelt burde man jo så bare slet ikke køre i bil med sine børn hvis man er så nervøs. Hvis barnet sidder fastspændt i sin autostol og der sker er kollision med 130 km i timen lige præcis i den side barnet sidder, så kan man være sikker på at barnet ikke overlever -Autostol eller ej!

Anmeld

13. juni 2012

morethanperfect

betjenten skriver:

Ja hurra for forskellige holdninger  Er nok bare opvokset med en lidt for flippet, rødstrømpe mor...

Heheh .. 
Jeg er opvokset uden regler overhovedet

Vil bare ikke ha der skete mine børn noget .. Ville aldrig kunne tilgi mig selv ..  

Anmeld

13. juni 2012

betjenten

Lady Marion <3 skriver:

Mine børn fortjener at jeg prøver at være så perfekt en mor for dem , passe på dem og beskytte dem i mod noget ondt ,, Hvorfor gør dine børn ikke det ??

Fordi jeg ikke er perfekt, og det skal mine børn da helt sikkert lære!!! Ellers bliver det sgu et hårdt liv... De skal da helt sikkert lære at det er ok at fejle, og ja at man nogengange gør ting fordi det er sjovt... Selvfølgelig vil jeg beskytte mine børn, men de skal fanme også have lov til at være børn!!! Og ja de har mange blå mærke og er altid beskidte, men de elsker det....

Anmeld

13. juni 2012

betjenten

morethanperfect skriver:

Heheh .. 
Jeg er opvokset uden regler overhovedet

Vil bare ikke ha der skete mine børn noget .. Ville aldrig kunne tilgi mig selv ..  

Måske jeg så er beskyttende på andre områder...

Anmeld

13. juni 2012

morethanperfect

betjenten skriver:

Måske jeg så er beskyttende på andre områder...

Muligvis

Anmeld

13. juni 2012

betjenten

132319 skriver:

Helt ærligt så synes jeg også at folk skal hoppe ned fra den høje hest og pudse glorien 

Hvad så med de (her i blandt mig selv) der tager bussen dagligt med børnene? Er det så også uansvarligt fordi de ikke er spændt fast?

Børn skal selvfølgelig som hovedregel sidde fastspændt i en autostol i en bil, både fordi det er lovpligtigt men især for sikkerhedens skyld. 

Men at man lader dem sidde foran et par hundrede meter, kan virkelig ikke hidse mig op.

Det må egentlig være anstregende at leve sådan et "hvad nu hvis" liv når det angår sine børn.

Generelt burde man jo så bare slet ikke køre i bil med sine børn hvis man er så nervøs. Hvis barnet sidder fastspændt i sin autostol og der sker er kollision med 130 km i timen lige præcis i den side barnet sidder, så kan man være sikker på at barnet ikke overlever -Autostol eller ej!

Anmeld

13. juni 2012

Laulund87

morethanperfect skriver:

Så uansvareligt og umodent gjort !! Folk som er sådan , skulle aldrig ha haft børn !! 

Den anden dag , da mig og Oscar gik på vej hjem fra Dp, var vi også ved at blive kørt ned af en fra hans dp's far , som kørte fuldstændig vanvittigt !! Tænk dig på dine børn for pokker !! 

Anmeld

13. juni 2012

Lady Marion <3

betjenten skriver:

Fordi jeg ikke er perfekt, og det skal mine børn da helt sikkert lære!!! Ellers bliver det sgu et hårdt liv... De skal da helt sikkert lære at det er ok at fejle, og ja at man nogengange gør ting fordi det er sjovt... Selvfølgelig vil jeg beskytte mine børn, men de skal fanme også have lov til at være børn!!! Og ja de har mange blå mærke og er altid beskidte, men de elsker det....

Foruroligende at du ikke kan skelne. Mine børn får da lov at være børn og blive beskidte  , men at sidde løs i en kørende bil er sgu ikke ok , der er faktisk regler omkring løse børn i bilen og det er sgu ikke bare for sjov

Anmeld

13. juni 2012

DitteFisk

Hmm.. jeg kunne aldrig finde på at tage min dreng ud af autostolen. Og da han var lille kunne han være dybt ulykkelig over at sidde der, og alt jeg kunne gøre var at trøste ham mens jeg sad ved siden af eller holde ind til siden, hvis den var hel gal. Og you know what? Det er jeg glad for - for jeg havde aldrig kunnet tilgive mig selv hvis der var sket noget.. Og det har ikke noget at gøre med at pakke ham ind i vat - for det gør jeg ikke. Han må falde og slå sig, og få de knubs han nu får af at være en vild dreng på hans alder, der er ingen snor i ham på den måde, men at køre bil ER altså noget andet.. 

Nu hvor han er 4 kunne jeg godt fristes til at køre en tur i mosen eller anden fuldstændig ubefærdet grusvej og lade min dreng sidde sammen med mig for forsædet for sjov skyld - for det har jeg da også selv prøvet som lille. Men jeg har altså også set folk gøre det i byen, i tæt trafik og der må jeg godt nok stille mig uforstående og tage afstand.. Der ER forskel... self skal vi have det sjovt, men vi skal jo ikke lege med livet... og da slet ikke vores børns. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.