Det SÅ jeg bare ikke det der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Pige2009

Det er bare dødulovligt og uansvarligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

HeXeri

Ditte_Marie skriver:

Hvad gør politiet ved det?

Jeg så nemlig også forleden dag: en far som kørte bilen og mor sad på passagersædet - med deres (højest) 2 år gamle dreng på skødet! Han sad ikke engang på skødet, men kravlede helt op i forruden!
Ingen sele overhovedet.

Dét forstår jeg simpelthen ikke!
Skulle godt nok beherske mig for ikke at køre vinduet ned og sige noget til dem.

Bare en hård opbremsning og drengen ender i forruden..
Tænk at man vil byde sine børn den slags.

Kunne man ringe til politiet??

Altså her var politiet vakse og morgenen efter holdte de oppe ved skolen og lavede kontrol. Men det kommer vel an på hvor anstrengt ens lokale politi er... Og så må man jo håbe på det ikke bare var en smutter

Anmeld

13. juni 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Jeg forstår simpelthen ikke sådan nogle mennesker !!

ENIG !!! 

Anmeld

13. juni 2012

Clisolka

Jeg forstår ikke de tør!!! 

Jeg så en dag en mor komme kørende med et spædbarn siddende i en autostol bagi bilen uden at være spændt fast! Hvordan tør de... Det er et split sekund det handler om, hvis det skulle gå galt.... 

Anmeld

13. juni 2012

Frejsmor

Iiih sådan nogle mennesker skulle godt nok ha et par på skrinet - at de kan finde på det altså!!!

Jeg så også i dag en far med sin max 4årige søn siddende på bagagebæreren på faderens cykel(altså ikke i cykelstol) og UDEN cykelhjelm og sammenlagt på i dag og igår tror jeg jeg har talt 6-7 mødre/fædre, godt nok med de små pus i cykelstol, men igen UDEN cykelhjelm!! Jeg var SÅÅÅÅ tæt på at råbe knap så pæne ting efter dem!!

Altså hvad sker der?? Tror de deres børns lille fine solhat beskytter dem hvis de skulle falde??

Beskyt nu jeres børn forhe***de, de kan jo ikke selv!!!

Anmeld

13. juni 2012

betjenten

Anonym skriver:

Har lige været nede og aflevere sønnen i DP, på vejen ser jeg en far komme kørende med han lille dreng på hans skød i forsædet foran rettet!  Ahmen hvad sker der?!?! Vil skyde på at drengen er 2år eller deromkring, ser ham indimellem hvor de kommer cyklende...

Helt ærligt, det er vel lige meget hvor langt man kører, så skal de da sidde godt spændt fast i deres stol 

Puha, fatter ikke han tør og kan få sig selv til det 

Ps. Er lidt i shock og blev altså nødt til at dele det med nogen...

Jeg burde aldrig have fået børn, og ja jeg er åbenbart DYBT uansvarlig!!! Må indrømme at jeg godt kan finde på at have min søn på 2 år på skødet når vi kører... Ikke flere kilometer, men de sidste par 100 m inden vi er hjemme... Og ja han ELSKER det!!! Ved godt det er forbudt, men det er det jo også når jeg kører for hurtigt

Tror jeg tænker lidt på at jeg da har overlevet, og vi havde da hverken seler eller noget i vores gamle biler...

Og da vi var i Thailand med sønnen da han var 3 mdr, ja der overlevede han da også, selvom de tilsynladende ikke kender til autostole!!! Synes sgu bare det godt kan live liiiiidt for stramt

Anmeld

13. juni 2012

Isaac's mor

betjenten skriver:

Jeg burde aldrig have fået børn, og ja jeg er åbenbart DYBT uansvarlig!!! Må indrømme at jeg godt kan finde på at have min søn på 2 år på skødet når vi kører... Ikke flere kilometer, men de sidste par 100 m inden vi er hjemme... Og ja han ELSKER det!!! Ved godt det er forbudt, men det er det jo også når jeg kører for hurtigt

Tror jeg tænker lidt på at jeg da har overlevet, og vi havde da hverken seler eller noget i vores gamle biler...

Og da vi var i Thailand med sønnen da han var 3 mdr, ja der overlevede han da også, selvom de tilsynladende ikke kender til autostole!!! Synes sgu bare det godt kan live liiiiidt for stramt

Jeg fik altså ogs lov at prøve da jeg var lille, og det synes jeg da var sjovt og spændende plus jeg lever da endnu

Det går virkelig an på hvor det er henne og hvor langt man køre... Men jeg synes virkelig ogs der nogen herinde som dømmer for hårdt :/

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

betjenten skriver:

forstår det stadig ikke, om det er 100meter eller flere km... du er jo ikke herre over hvad der sker i trafiken, og du skal ikke komme og sige at du har fuld kontrol over bil og barn i sådan en situation... Der kan ske så mange pludselige ting 

Og ja det er dybt uansvarligt!!

Anmeld

13. juni 2012

betjenten

Sophie.Hammershøy skriver:

Jeg fik altså ogs lov at prøve da jeg var lille, og det synes jeg da var sjovt og spændende plus jeg lever da endnu

Det går virkelig an på hvor det er henne og hvor langt man køre... Men jeg synes virkelig ogs der nogen herinde som dømmer for hårdt :/

Lige præcis!!! Vi kan jo altså ikke pakke de små ind i vat, og nej man skal ikke være uansvarlig, men mener stadig man skal leve, og give børnene de sjove og ja forbudte oplevelser

Men ja folk er virkelig gode til at dømme!!! Tror mange "glemmer" at kigge lidt indad.... Det må i hvert fald ikke være sjovt at være SÅ perfekt

Anmeld

13. juni 2012

betjenten

Anonym skriver:

forstår det stadig ikke, om det er 100meter eller flere km... du er jo ikke herre over hvad der sker i trafiken, og du skal ikke komme og sige at du har fuld kontrol over bil og barn i sådan en situation... Der kan ske så mange pludselige ting 

Og ja det er dybt uansvarligt!!

Det er helt i orden, du har din holdning og ja jeg har min!!! Og nej er ikke herre over trafikken, men så burde vi jo aldrig bevæge os udenfor??? Tror måske bare ikke jeg er så "bange".... Så bliver livet sgu for trist!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.