Anonym skriver:
Efter at have læst en debat angående noget med kontanthjælp blev jeg nysgerrig på hvor mange vi mon egentlig er herinde, som er på kontanthjælp?
Skriv også gerne hvorfor I er på kontanthjælp og hvor længe I har været det... og hvis I har lyst, så hvor meget I får udbetalt - der er jo stor forskel på om man har børn eller ej i forhold til udbetalt beløb!
Der kan svares anonymt!
Jeg var nødsaget til at droppe ud af vuc da jeg ventede min søn, da jeg i en periode var meget syg, og døjede rigtig meget med bækkenløsning,.!
derfor røg jeg på kh, det var så meningen jeg skulle starte op på job og aftensskole (da jeg desv dumpede min danske sproglige) her fra juli mdr af,. Men jeg blev så uplanlagt gravid igen, og venter mig til 15 juli, så jeg kommer nok desv til at trække lidt på systemet lidt endnu,.!
Men når det så er sagt er jeg ikke glad for at være på kh, men jeg har et job der venter på mig når jeg har overstået min barsel,. Så skønt at komme ud af det system igen til den tid,.!
Jeg modtager 9850kr ialt,.
Min kæreste er lige blevet fyret som bager da der ikke var nok at lave, så han startede her 1-6 han får 10400kr
Anmeld