Anonym skriver:
Efter at have læst en debat angående noget med kontanthjælp blev jeg nysgerrig på hvor mange vi mon egentlig er herinde, som er på kontanthjælp?
Skriv også gerne hvorfor I er på kontanthjælp og hvor længe I har været det... og hvis I har lyst, så hvor meget I får udbetalt - der er jo stor forskel på om man har børn eller ej i forhold til udbetalt beløb!
Der kan svares anonymt!
Vi er begge på kh. Jeg er på barsel på kh, men starter uddannelse til januar. Min mand, har været på kh næsten hele hans voksen liv, han har en meget turbulent barndom/fortid bag sig, og har aldrig fået den hjælp han havde brug for, så han endte ud i misbrug og kriminelitet. Og kunne derfor ikke passe job da han havde nogle voldelige episoder. Han fik så den ene og den anden diagnose (eks. Skizofren) hvorefter han pludselig Havde ADHD, osv osv. Men det viste sig så at efter at være stoppet med sit misbrug, at han er helt rask, og at det "bare" var misbruget der fik ham til at "ligne" en psykisk syg. Hmm. Ja, nu har vi næsten fået ham kæmpet ud af systemet, men de vil først "slippe" ham når han er færdig med sin uddannelse (på kh) . (som han er igang med)
Ja den var lidt lang , Sorry 
Anmeld