Anonym skriver:
Kostomlægning..? Skulle nye kostvaner kunne gøre mit barn som andre??
"Ja".....
Forstået på den måde, at hvis du dropper diverse tilsatte sukkersubstancer, inklusive slik, og tilsat sukker i andet produceret almindelig føde, og i øvrigt går i en stor bue uden om diverse E-numre, som ofter ER forskellige former for sukker, så burde du kunne hjælpe dit barn en hel del, alene via kosten....
I øvrigt tror jeg på, at mange af de mildere former for damp/adhd handler om at se på barnet som et individ der blot har brug for mere tålmodighed og forståelse fra de voksne.... Lidt som OCD over opvaskemaskinen ikke.... Gud nåde og trøste den der fylder den forkert, og hvorfor så ikke bare, som partner, lære at fylde den "rigtigt" 
Man kan sige, at adhd børn, ofte er børn som jo er vilde og udfarende, og i øvrigt har svært ved at koncentrere sig, og lider under dårlig selvtillid/selvværd. Det er jo ting som man med god stærk pædagogik, og forståelse fra de voksne, kan lære at håndtere anderledes....
Jeg selv tror da på det findes. Men jeg tror også at mange af børnene sagtens kunne leve uden medicin. Hvis blot deres nærmeste ville give sig al tid i verden, til at forstå dem, og forsøge at hjælpe dem bedst muligt, rent pædagogisk...
Anmeld