Jeg synes ikke man skal eller kan dømme andre - og især ikke for noget som er så privat. Par der vælger at gå fra hinanden selvom der er børn involveret gør det vel kun for at få det bedre og blive lykkelige - og passe på deres børn.
Desuden er der måske en del der går fra hinanden når de får børn, men der er da bestemt også mange ( måske flertallet) der bliver sammen. Er ganske uenig i, at man har større chance for at blive sammen når man har været sammen længe - det tror jeg ikke har nogen betydning. Enten så kan man sammen eller også kan man ikke - og det handler ikke om år.
Ja, og så læste jeg lige at en har skrevet " hvorfor skændes når man får barn - man bliver jo "bare" forældre". Dertil vil jeg sige, at det altså ikke er alle der "bare" bliver forældre, det er super hårdt arbejde, mange ting bliver ændret og det skal man vænne sig til og som tiden går vokser man med opgaven. Nogle par vokser måske fra hinanden, der er måske flere forhindringer end hvad man ventede osv.
Tror de fleste ønsker sig en familie ( mor, far og børn), men fungere det ikke, skal man ikke kæmpe unødigt. Man ved i sit hjerte, hvor længe man skal kæmpe og hvornår man skal stoppe.
Livet er for kort til at være ulykkelig.
/Fenja 
Anmeld