Når baby ødelægger parforholdet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

hehe så må vi håbe at min teori er noget pjat

Jah

Tror sagens der kan være hold i det for nogle, for det er da ik sådan at vi aldrig har været uenige. Vi snakker bare om tingene istedet for at skændes højlydt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

maria_wlt

MorDk skriver:

..og egentlig kan jeg ikke lide at man siger at "Barnet ødelægger forholdet" For det er jo ikke barnets skyld at man ikke kan sammen, snakker sammen, tackler tingene m.m Det må udelukkende være mors og fars egen skyld!

Nej det er IKKE barnet skyld...Det er kun fordi at man ikke kan holde tingene sammen pga presset/stress som kommer når man får barn/børn..

Det med at man skal være sammen længe holder SLET ikke.. 

Jeg har kendt min mand i lidt over 3 år og vi har Tristan på 2,4 år og Ene på 1 år.. 

Vi har ingen problemer med det at vi ikke har kendt hinanden ret længe.. VI ER BARE VOKSNE MENNESKER DER KAN SNAKKE UD OG VED HVOR MEGET ARBEJD DER ER I DET.. 

Anmeld

11. maj 2012

Bassemor<3

maria_wlt skriver:

Nej det er IKKE barnet skyld...Det er kun fordi at man ikke kan holde tingene sammen pga presset/stress som kommer når man får barn/børn..

Det med at man skal være sammen længe holder SLET ikke.. 

Jeg har kendt min mand i lidt over 3 år og vi har Tristan på 2,4 år og Ene på 1 år.. 

Vi har ingen problemer med det at vi ikke har kendt hinanden ret længe.. VI ER BARE VOKSNE MENNESKER DER KAN SNAKKE UD OG VED HVOR MEGET ARBEJD DER ER I DET.. 

Selvfølgelig kan det lade sig gøre selvom man ikke har været sammen længe, men jeg nægter simpelthen er tro på at det er størstedelen der klarer det !!

Desuden har jeg skrevet MANGE gange i tråden nu, at overskriften er formuleret forkert og at det IKKE er babys skyld !

Anmeld

11. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Jah

Tror sagens der kan være hold i det for nogle, for det er da ik sådan at vi aldrig har været uenige. Vi snakker bare om tingene istedet for at skændes højlydt

jeg mente heller ikke skændtes i den mest udtrækte måde

Men ja folk der ikke har haft større uenigheder ud over hvem der skal tage opvasken, det er nok mere sådan nogle jeg tænker på

Anmeld

11. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

jeg mente heller ikke skændtes i den mest udtrækte måde

Men ja folk der ikke har haft større uenigheder ud over hvem der skal tage opvasken, det er nok mere sådan nogle jeg tænker på

Det skændes vi ik engang om for han tager den helt af sig selv

Anmeld

11. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Det skændes vi ik engang om for han tager den helt af sig selv

hvor har du fundet ham henne ?

Anmeld

11. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

hvor har du fundet ham henne ?

Dating.dk

Han tørrer oz støv af, rydder op, støvsuger, vasker gulv, vasker tøj, rengører badeværelset, slår græs, tømmer kattebakker (Oz selvom jeg ik er gravid) laver handyman jobs og det hele uden jeg på noget tidspunkt har bedt ham gøre noget af det... Han gør det bare  

Anmeld

11. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Dating.dk

Han tørrer oz støv af, rydder op, støvsuger, vasker gulv, vasker tøj, rengører badeværelset, slår græs, tømmer kattebakker (Oz selvom jeg ik er gravid) laver handyman jobs og det hele uden jeg på noget tidspunkt har bedt ham gøre noget af det... Han gør det bare  

ååååårh han lyder som en engel

min kæreste støvsuger og slår græs, det er vidst det han laver han betaler så også alt ud over mad

Anmeld

11. maj 2012

Wimmie

Mrs. skriver:

det er meget forskelligt fra forhold til forhold

men mange bliver gift i dag bare for at blive skilt igen.
i gamle dage var det anderledes men ikke nødvendigvis bedre.

Tror nu ikke der er nogen der bliver gift bare for at blive skilt 

Men jeg ved hvad du mener...lidt over 50% af alle ægtepar bliver skilt her i DK - men er det så slemt?

Som du selv skriver, så var det ikke nødvendigvis bedre i de ældre generationer hvor man ofte blev sammen for børnenes skyld eller fordi det ikke var velset at blive skilt. 

Jeg er sikker på at mange levede ulykkeligt, og jeg er da glad for at det i dag er lettere og mere almindeligt at gå fra hinanden, og jeg går meget op i at man gør noget for at være lykkelig og for at skabe et bedre liv for sig selv og sine børn.

Og så tror jeg ikke på at der er særlig mange der går ind i et ægteskab og tænker "Pyt med om det ikke holder, vi kan jo "bare" blive skilt igen" - det var i hvert fald ikke sådan jeg tænkte.

Anmeld

11. maj 2012

L&V

Puha nu har jeg læst hele tråden Og må erklære mig uenig med flertallet.. Jeg er ikke helt med på hvorfor folk mener det er nemt at gå fra hinanden? Der tænker jeg tværdigmod og især hvis der er børn, der har vel været en drøm om den lille familie og den kan da ikke være nem at vinke farvel til.. Og uanset hvor længe man har været sammen og hvor godt man kender hinanden så kan det da gå galt det er der da ingen der kan garantere at det ikke gør, vi er mennesker og vokser og forandre os og ingen kan se hva der sker i fremtiden.. Jeg ville langt hellere gå fra min mand end blive hos ham for vores datters skyld.. Når jeg høre folk sige "vi kæmper for børnenes skyld" så tænker jeg virkeligt at det må da være bedre at ha 2 forældre der er glade hver for sig end 2 forældre der "kæmper" for at ku blive sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.