Når baby ødelægger parforholdet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

ååååårh han lyder som en engel

min kæreste støvsuger og slår græs, det er vidst det han laver han betaler så også alt ud over mad

Du kan godt se der er meget lidt i hverdagen at blive uvenner over ik? Han samler endda sine sokker og boksers op fra gulvet og smider det til vask

Jeg laver maden herhjemme, men har jeg ik energi til det så gør han oz det Selv når jeg laver mad eller bager så tuller han rundt i køkkenet for at tage den opvask der kommer hen ad vejen, det er lidt hyggeligt

Jeg smører så hans madpakke men igen er energien ik til det så gør han det selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

maria_wlt

Antonsmor <3 skriver:

Selvfølgelig kan det lade sig gøre selvom man ikke har været sammen længe, men jeg nægter simpelthen er tro på at det er størstedelen der klarer det !!

Desuden har jeg skrevet MANGE gange i tråden nu, at overskriften er formuleret forkert og at det IKKE er babys skyld !

(Jeg har ikke læst de andre indlæg igennem, så jeg havde ikke set det med rettelsen) 

Nej størstedelen klare den ikke.. Men det gælder jo for alle..om de har været sammen længe eller ej..

LÆNGDEN har bare ikke meget at skulle have sagt i sidste ende... Det handler om noget om hvor voksne man er og hvor meget man er parat til at arbejde med sit forhold.. Som man altså skal HELE tiden..

Anmeld

11. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Du kan godt se der er meget lidt i hverdagen at blive uvenner over ik? Han samler endda sine sokker og boksers op fra gulvet og smider det til vask

Jeg laver maden herhjemme, men har jeg ik energi til det så gør han oz det Selv når jeg laver mad eller bager så tuller han rundt i køkkenet for at tage den opvask der kommer hen ad vejen, det er lidt hyggeligt

Jeg smører så hans madpakke men igen er energien ik til det så gør han det selv

kan være jeg skal sende min kæreste over til dig, til en god gang opdragelse

I hans verden er graviditet pyller, og SÅ træt kan man jo ikke være (han skulle bare prøve)
Har nogle gange måtte få mig mor til at give mig ret i, at ingen energi og enorm træthed er pga graviditeten

Anmeld

11. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

kan være jeg skal sende min kæreste over til dig, til en god gang opdragelse

I hans verden er graviditet pyller, og SÅ træt kan man jo ikke være (han skulle bare prøve)
Har nogle gange måtte få mig mor til at give mig ret i, at ingen energi og enorm træthed er pga graviditeten

Du sender ham bare på opdragelseskursus her

Min kæreste er totalt graviditets-pyller ligeså snart jeg siger en lyd.. Du ved nogle gange har man bare brug for at puste ud med lyd på fordi det selvfølgelig er lidt hårdt for kroppen... Men der er jo intet galt fordi man lige puster hårdt ud, men så bekymrer kæresten sig allerede over om der er noget galt

Han er lidt sød på det punkt, så bruger meget tid på at fortælle ham der intet galt er når jeg laver lyde

Anmeld

11. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Du sender ham bare på opdragelseskursus her

Min kæreste er totalt graviditets-pyller ligeså snart jeg siger en lyd.. Du ved nogle gange har man bare brug for at puste ud med lyd på fordi det selvfølgelig er lidt hårdt for kroppen... Men der er jo intet galt fordi man lige puster hårdt ud, men så bekymrer kæresten sig allerede over om der er noget galt

Han er lidt sød på det punkt, så bruger meget tid på at fortælle ham der intet galt er når jeg laver lyde

hehe hvor er det altså kært

han er bare totalt modsætning til ham herhjemme

Anmeld

11. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

hehe hvor er det altså kært

han er bare totalt modsætning til ham herhjemme

Kan godt frygte lidt om han kan holde til at være med til fødslen når han er så bekymret, på det punkt kunne man godt tænke sig han ville slappe lidt mere af.. Men igen han kan jo ik mærke hvad der sker så han reagerer jo bare når jeg reagerer

Anmeld

11. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Kan godt frygte lidt om han kan holde til at være med til fødslen når han er så bekymret, på det punkt kunne man godt tænke sig han ville slappe lidt mere af.. Men igen han kan jo ik mærke hvad der sker så han reagerer jo bare når jeg reagerer

hehe jeg er bange for min kæreste bare siger sådan noget "pjat med dig, pres nu bare" eller noget i den stil

Derfor kommer min mor med som stand-in hvis min kæreste ikke er kærlig nok

Anmeld

11. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

hehe jeg er bange for min kæreste bare siger sådan noget "pjat med dig, pres nu bare" eller noget i den stil

Derfor kommer min mor med som stand-in hvis min kæreste ikke er kærlig nok

Min mor skal oz med som støtte

Anmeld

11. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Min mor skal oz med som støtte

hvis han nu skulle få for ondt af dig ?

Anmeld

11. maj 2012

MKuhr

Wimmie skriver:

Tror nu ikke der er nogen der bliver gift bare for at blive skilt 

Men jeg ved hvad du mener...lidt over 50% af alle ægtepar bliver skilt her i DK - men er det så slemt?

Som du selv skriver, så var det ikke nødvendigvis bedre i de ældre generationer hvor man ofte blev sammen for børnenes skyld eller fordi det ikke var velset at blive skilt. 

Jeg er sikker på at mange levede ulykkeligt, og jeg er da glad for at det i dag er lettere og mere almindeligt at gå fra hinanden, og jeg går meget op i at man gør noget for at være lykkelig og for at skabe et bedre liv for sig selv og sine børn.

Og så tror jeg ikke på at der er særlig mange der går ind i et ægteskab og tænker "Pyt med om det ikke holder, vi kan jo "bare" blive skilt igen" - det var i hvert fald ikke sådan jeg tænkte.

kan kun være enig

og jo hvis det er skilt man vil blive så skal det da ikke være svært det er ikke på den måde jeg mener det er nemt hehe.

det er mere at som du skriver at folk tænker pyt med om det holder
jeg tager det nemlig også meget seriøst og hvis man bare er lidt i tvivl så synes jeg ikke man skal gifte sig

men man skal absolut heller ikke blive sammen for børnenes skyld, det gjorde mine forældre og jeg har oplevet mange grimme ting som jeg sagtens kunne ha været foruden. mine forældre skulle ha gået fra hinanden da jeg var 1 istedet for da jeg først blev 9 år.

jeg kendte et par der havde været sammen i mange år og havde to børn, de blev gift og skilt 14 dage efter. hehe

har hørt om mange af disse tilfælde og kan ikke lade vær med at grine.

min mand og jeg blev gift efter et år, på vores års dag. vi har været gift i 2 år nu, sammen i 3 år og har været rigtig meget igennem allerede. kunne ikke undvære ham for noget andet i livet, men det er synd når det ikke går som man gerne vil. jeg kan jo heller ikke sige om vi bliver skilt engang.

men det er jo meget forskelligt synes det er mange der bliver skilt, men der er som regel også grund for dette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.