EKBJ skriver:
Læste den debat om hende den 13 årige pige der ville have et barn om nogle år..
Blev sgu lidt små irriteret over de kommentare der kom om unge mødre
.. - hvorfor brokke over at så mange unge mennesker får foretaget en abort, når man også brokker over at det er ansvarsløst/respektløst at sætte et barn til verden når man ikke er mere end 15-17 år??
Hvad vil i have VI skal gøre?? Vi gør jo kun det bedste for os selv og det lille væsen der er inden i os
..
Undskyld alt mit brok havde bare lige brug fot at komme ud med det!! Da jeg føler mig lidt ramt af alle de kommentare.. 
Nu har jeg ikke laest de andre svar, saa der er fare for at jeg gentager nogen.
Men jeg tror at dem der er imod at blive mor i tidlig alder, er dem der selv er blevet aeldre og kan se i bagklogskabens lys at det ikke er en god idé.
F.eks er jeg selv lige knap 40, og har nu 3 boern. Jeg har faaet dem efter jeg blev 30, og det aendrer jo i den grad ens liv. Og alle de ting som man boer opleve som ung, er bare svaerere at foere ud i livet naar man har boern.
Min holdning til at man ikke boer vaere mor foer man er 20 er ikke baseret paa om man kan blive en god eller daarlig mor, men fordi at man kun har ét liv og man skulle gerne naa det hele paa det ene liv. Ogsaa at leve livet og derefter faa boernene. Og det er altsaa lettere at "leve livet" naar man ikke har ansvar for andre end sig selv.
Alt dette ser man maaske ikke foer man selv er blevet 40.
Anmeld