Hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Månsson skriver:

Ja det tænker jeg os hele teenage rækken er styret af så meget hormonelt at jeg tænker at det nok ikke lige er der man ska ta de livsvigtige beslutninger

jeg ved i hvert fald at jeg har taget mange dårlige beslutninger i mit liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

L&V

mor:) skriver:

jeg ved i hvert fald at jeg har taget mange dårlige beslutninger i mit liv

Det tror jeg vi alle har men hvis det bare rammer os selv så er det fint med mig men puha når der er børn indblandet så er det bare noget andet

Anmeld

29. april 2012

Mom2

Nordjyden skriver:

Jeg hørte ingen brok over antallet af aborter, men jeg tror at 95% af befolkningen er enige om, at man ikke er klar til at blive mor i en alder af 13 ej heller 16.

Jeg er ikke i tvivl om, at alle der bliver gravide i en ung alder, har alle intentioner om at være en god mor, og tror at alt er lykke og idyl når man får en baby. Men når man er under 25 er man ikke i stand til at overskue konsekvenserne af ens handlinger (hjerneforskning), så I kan ikke overskue de konsekvenser det får for Jeres liv og barnets. Man er I Jeres alder meget naiv, og har endnu ikke dannet ens identitet. Derudover er man ikke økonomisk i stand til at tage vare på et barn. Kommunen skal betales KH, tilskud til friplads i dp, forhøjet SU hvis du vil læse, børnebidrag, osv, hvilket vi andre skal betale over skatten.

Som du sikkert kan læse, er jeg meget imod at man bliver mor i så ung en alder, og jeg ved at der er mange der mener det sammen. Men derfor kan man jo godt være en god person og have alle intentioner om at blive en god mor.  

Ja undskyld, men synes det er noget pis at skrive at hvis man er under 25 er man ikke i stand til at overskue konsekvenserne af ens handlinger og ikke kan overskue de konsekvenser det får for ens liv og barnets!! og også at du skriver at man er meget naiv og ikke har dannet ens identitet.

Jeg er 23 (bliver 24 to måneder efter jeg har født) og jeg ved sgu udemærket hvad det har af konsekvenser for mit liv (og min kærestes) at få et barn!!!
Desuden har jeg i flere år vidst hvem jeg var og for længst dannet mig en identitet og synes bestemt ikke at jeg er naiv bare fordi jeg er under 25! Ved udemærket at det er hårdt at blive mor.

Kan godt være at kommunen skal give arbejdsløse gravide unge under 25 kontanthjælp, men det skal gravide uden job over 25 år jo også have, så hvor vil du egentlig hen med det?
Desuden kender jeg flere under 25 som har bedre økonomi end dem over 25, så synes ærlig talt det er en latterlig udtalelse!!

Ja undskyld alt min galde, men blev sgu virkelig stødt over dit indlæg!!!

Anmeld

29. april 2012

FruStolpe

MorDk skriver:

Hvad??

TS spurgte til hvad de unge skulle gøre, og jeg svarede... 

Anmeld

29. april 2012

Månsson skriver:

Det tror jeg vi alle har men hvis det bare rammer os selv så er det fint med mig men puha når der er børn indblandet så er det bare noget andet

Lige præcis.

Min kæreste er sagsbehandler (familiebehandler) og han oplever gang på gang at piger i så ung en alder ikke har evnen til at reflektere over egne handlinger.

Anmeld

29. april 2012

L&V

Lige præcis.

Min kæreste er sagsbehandler (familiebehandler) og han oplever gang på gang at piger i så ung en alder ikke har evnen til at reflektere over egne handlinger.

Fedt jo by the way gad jeg sååå godt - også alligevel ik alle de triste skæbner. Ja og man er ofte en anelse mere selvoptaget i den alder og ja ved godt jeg generalisere men de narsesistiske træk er nu ret markante i teenageårene og de er ski svære at pakke væk selv for ens barn.. Jeg plagede min kæreste om et barn da jeg var 19 og gud hvor er jeg glad for at han sagde nej jeg var jo intet havde intet, hva ku jeg lige tilbyde.. Idag er jeg 24, uddannelse, hus, gift osv alt spiller så en baby passer bare lidt bedre nu..

Anmeld

29. april 2012

Månsson skriver:

Fedt jo by the way gad jeg sååå godt - også alligevel ik alle de triste skæbner. Ja og man er ofte en anelse mere selvoptaget i den alder og ja ved godt jeg generalisere men de narsesistiske træk er nu ret markante i teenageårene og de er ski svære at pakke væk selv for ens barn.. Jeg plagede min kæreste om et barn da jeg var 19 og gud hvor er jeg glad for at han sagde nej jeg var jo intet havde intet, hva ku jeg lige tilbyde.. Idag er jeg 24, uddannelse, hus, gift osv alt spiller så en baby passer bare lidt bedre nu..

det var godt din kæreste kunne se the big picture. hehe

Ej min kæreste søger efter et nyt arbejde. Han er super træt af skilsmisseproblematikker hvor kvinder/mænd ikke kan tilsidesætte egne behov og mangler selvreflektion. Og som nybagt far synes han også det er blevet meget hårdere at se børn der mistrives.

Han har altid ville arbejde med hjemløse - og lidt mere på gadeplan og mindre kontor.

Anmeld

29. april 2012

L&V

det var godt din kæreste kunne se the big picture. hehe

Ej min kæreste søger efter et nyt arbejde. Han er super træt af skilsmisseproblematikker hvor kvinder/mænd ikke kan tilsidesætte egne behov og mangler selvreflektion. Og som nybagt far synes han også det er blevet meget hårdere at se børn der mistrives.

Han har altid ville arbejde med hjemløse - og lidt mere på gadeplan og mindre kontor.

Ja han er sku en klog gammel mand he he Ku os godt forestille mig det var hårdt, håber han får sit drømme job det fortjener alle

Anmeld

30. april 2012

Månsson skriver:

Ja han er sku en klog gammel mand he he Ku os godt forestille mig det var hårdt, håber han får sit drømme job det fortjener alle

Anmeld

30. april 2012

MorDk

FruStolpe skriver:

Hvad??

TS spurgte til hvad de unge skulle gøre, og jeg svarede... 

Så har jeg måske tolket det lidt anderledes...?

Hvad de unge skulle gøre med alle de kommentarer mm. ?

Ja måske jeg har læst forkert... Men det er bare lidt hårdt at skrive det på den måde... (Bare min mening)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.