Jeg tror du skal prøve at vende den om og tænke på, hvad du ville sige til, at din mand bad dig om, at lade jeres fælles børn blive hjemme, for kun at tage hans med.. For de er jo store nok til at kunne underholde sig selv, og dem skal I ikke være over 100% hele tiden! Hvordan ville du have det med, at han valgte jeres fælles børn fra til en ferie?
Du beder ham sådan set vælge mellem sine børn, og det synes jeg er meget forkert!
Jeg synes sagtens I kan tage på ferie hvert andet år uden dem, men at sige, at man ikke gider have dem med på bryllupsrejsen, det synes jeg faktisk er at gøre ret stor forskel! Alternativt, skal I både tage en bryllupsrejse med de to små og så en alm. rejse hvor alle 4 børn er med, og begge rejser mener jeg skal ligge i år! Ikke nødvendigvis begge i sommerferien, men så måske en i efteråret for hele familien!
Det kan godt være, at du ikke elsker dem helt som dine egne, men når du vælger din mand, så mener jeg faktisk, at du burde tage dem til dig, næsten som var det dine egne, især når I har dem hver anden uge!
Anmeld