„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Jeg synes, det hele handler om indstilling til det, at være bonusforældre... hvis man på forhånd tænker, at jeg ikke kan elske dem, som ens egne, så kommer man heller ikke til...
Jeg er selv bonusmor til en pige på 12, som jeg har været en del af siden hun var 2 år.... elsker hende som min egen og gør ikke forskel og netop det med forskellen er vigtigt... samt at man gør sig ulejlighed til at gøre noget sammen med bonusbørnene, så man lærer dem at kende uden deres forældre er i nærheden....
Pt er jeg pigen fortroelige... og hende hun føler sig tryg ved, da det er gået helt galt hjemme ved hendes mor det sidste 2 år.... og det rolle tager jeg meget alvorlig, da det handler om hendes tryghed...
Jeg skal selv giftes til august med hendes far og hun skal da have en vigtíg rolle, ligesom mine egne børn skal... min store søn skal følge mig op af gulvet, men hun og min den mindste skal også følge mig derop, samt hun skal med, når jeg skal købe brudekjole og sætte hår osv... bagefter snakker vi om, at vi tager en uge med alle børnene... og dermed er det ALLE børnene..... vi sørge for, at hun ikke skal hjem til hendes mor i den uge...
Til TS, så synes jeg, at du skal gøre en indsats på, at komme tættere på dine bonus børn og hvilken mulighed, når i nu skal på en rejse....
Så enten i tager afsted alene og kalder det en bryllupsrejse eller i tager på en ferie alle 4...
Knus Mette
Anmeld