der er rigtig mange sider i denne debat så ved selv ikke om du ser det jeg skriver her.. 
og for at komme til mine spørgsmål er jeg nok lidt nød til at fortælle 2 mindre historier..
min søster var sammen med en muslimsk mand.. han var det sødeste over for os, for familien og hendes søn.. men med tiden kom hans sande jeg frem, han begyndte at holde hende "fange", hun måtte ikke se eller snakke med familien, ikke gå på gaden, ikke vaske tøj uden hans familie eller han selv var med.. han havde hunde som han skiftede ud hele tiden blev de ikke store og farlige nok sku de ud og så fik han en ny.. det tog min søster lang tid at komme ud af kløerne på ham og hun måtte gemme sig det første stykke tid fordi han truede hende på livet..
min faster var sammen med en muslimsk mand der os i starten var sød, rar og altid var der for os alle og hendes 3 børn.. men med tiden blev han meget voldelig hvis han ikke fik sin vilje, han endte med at gennemtæve hende foran børnene 3-5 gange før det lykkedes hende at stikke af fra ham, oven i det fik han sat hende i en masse gæld(er ik sikker på hvordan) og da hun omsider kom fra ham måtte også hun gemme sig igennem længere tid og have politi tilhold og alt muligt..
igennem disse 2 historier som jeg har haft helt tæt på livet er det så min skræk for muslimer kommer.. jeg har så tit hørt at manden er sød i starten men senere bliver voldelig, holder pigerne fanger og får man børn med dem, stikker de af med børnene til deres eget land når de når en vis alder.. har du selv hørt eller oplevet noget ligende ? og hvordan er dit forhold til din mand og har i børn og hvordan med det ?
sorry den lange romen det blev til håber du har lyst til at svare 
hvis ikke er det okay 
Anmeld