Aldersforskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Munder

Da vi blev kærester var jeg 21 år og han var 19 år

Jeg bliver 36 år i april og min mand er 34 år. Så her fungerer det fint med han er lidt yngre (vil da mene vi er jævnaldrende)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

modesty

Min kæreste er 51 og jeg er 32, så jeg har det ret så fint med aldersforskel. 

Anmeld

16. februar 2012

Mira0911

Jeg har intet imod alderen... Jeg selv er 27 og min kæreste bliver 35 til Maj... 

Anmeld

17. februar 2012

Noahmor

Nadia Foged skriver:

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

Her er kæresten 14 år ældre end mig, så har intet imod aldersforskel. 

Vi mærker absolut intet til det i hverdagen og vi har de samme interesser. 

Det eneste vi nogle gange snakker om er vores alderdom. Vi vil meget gerne rejse og opleve en masse når vi er færdige på arbejdsmarkedet og der når han jo at være gammel inden jeg kan gå på pension. 

Min fasters mand var næsten 30 år ældre end hende, så hun blev enke, da hun var i 50'erne og det var efter at han havde boet på plejehjem i en del år, hvor hun passede og plejede ham. 

Så har intet imod aldersforskel. Man skal bare lige tænke på alderdommen også. 

Anmeld

17. februar 2012

MaleneJensen

Nadia Foged skriver:

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

Herhjemme er der 1år og 24dage mellem  Min Kæreste og Jeg

Jeg har det sådan, Hvis Folk har det godt sammen, er Glade for hinanden og kan få det til af fungere er det bare dejligt for dem

Anmeld

17. februar 2012

Frk Mig

Her er der 5 år imellem mig og manden .. jeg er 24 og han er 29 .. 

Anmeld

17. februar 2012

MelikkazMoar

Nadia Foged skriver:

Goddag

Alt herfra

jeg synes det er helt fint

der er 6½ år imellem daniel og jeg

Anmeld

17. februar 2012

komodo

her er der 9 år imellem os, jeg er 26 og min kæreste 35, det passer helt perfekt for os <3

Anmeld

17. februar 2012

kvinde84

Alså umiddelbart tænker jeg at det må folk selv om. Der er kun 3 mdr imellem mig og min mand, men 11 år mellem min mor og far.

Men jeg må dog tilføje at når jeg ser par hvor der er 20 eller flere år til forskel, så tænker jeg alså over, hvat pokker de har til fælles. Der er jo en hel generation imellem dem  Men jeg tænker også at hvis det fungerer for dem, så fred være med det

Anmeld

17. februar 2012

kvinde84

Og som en anden nævner her, hvis der er 20 år imellem, så er den ene jo 70 når den anden er 50. Det kan blive lidt trist. Men så igen så er der også 70 årige der er fyr og flamme, og virker ikke en dag over 50!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.