Aldersforskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Clarasmor2010

Her er der 9 år mellem mig og min kæreste. Han er 29 år og jeg er 20 år. Jeg har aldrig tænkt over aldersforskellen vi passer rigtig godt sammen :-) da vi lærte hinanden at kende var jeg kun 17 år så de første 3 måneder snakkede vi kun sammen men den dag jeg blev 18 år begyndte vi at ses. Det betød meget for min kæreste at jeg var myndig. ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

HeidiØ

Der er 5 år og 9 mdr mellem os Jeg er fra nov 86 og han er fra marts 81 .. Det kan man sku ikke mærke ihvertfald

Alder har ingen betydning synes jeg!

Anmeld

16. februar 2012

chael

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

Der er 2 år imellem manden og jeg. Manden er ældst. 

Personligt er jeg ikke til "ældre" mænd. Kan godt lige drengerøve dog syntes jeg bedst i at de er ældre end mig ikke drengerøve der er yngre end mig

Men hvad folk ellers vælger er helt op til dem. Kender flere hvor den mandlige partner er 9-10 år ældre. Og det fungere super.

Jeg har bare altid selv gået efter jævnaldrende

*C

Anmeld

16. februar 2012

Mor til Majbørn

jeg er hamrende ligeglad - min mand er 8 aar aeldre end mig, og da jeg fortalte min mor det var hendes reaktion 'aarh gudskelov, det passer ogsaa bedre til dig end alle de jaevnaldrende fyre du altid tryner'.

Anmeld

16. februar 2012

lollandpigen

Meget interressant emne..... Personligt ha rjeg aldrig rigtigt tænkt over det, men har også haft kærester der max var 4 år ældre end mig og aldrig nogen der var yngre....

Jeg er 31 og min kæreste jeg er sammen med nu bliver 35 her næste måned så 4 år imellem os....

Anmeld

16. februar 2012

lukasmor

Synes det kommer an på så meget.. hvordan man fungere sammen, hvor forskellen ligger osv. Min kæreste er næsten 10 år b
Ældre end mig og det kan man hverken mærke eller se

Anmeld

16. februar 2012

Camulla

Jeg er enig med de andre. At det kommer an på hvor aldersforskellen ligger... 

Selv er der præcis 8 måneder imellem min mand og jeg. Han blev 29 d. 9. okt. og jeg bliver 29. d. 9. juni  

Anmeld

16. februar 2012

TrineMine86

Nadia Foged skriver:

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

så længe kærligheden er der, så synes jeg ikke alder betyder noget 

og dog kan jeg godt blive en smule forarget hvis f.eks en 15-16 årig pige er kærester med en mand på over 30, da jeg mener at teenagere er på et helt andet sted i sit liv end en mand på over 30

der er 3 måneder mellem Thomas og jeg

Anmeld

16. februar 2012

L&V

Nadia Foged skriver:

Goddag

Alt herfra

Jeg er selv 24 og min mand er 30. Meget passende syntes jeg.

Min bedsteveninde er også 24 og hendes kæreste er 40, det er bare ikke noget vi tænker over, han ku lige så vel være 25-30

Anmeld

16. februar 2012

Zeus

Der 13 år mellem min kæreste og jeg, og det kan da være for meget indimellem, men sådan er det jo bare..

Det er 30 år mellem min farfar og hans kone, og de har indtil for nyligt passet perfekt sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.