Aldersforskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.985 visninger
109 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

Nadia Foged

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

morethanperfect

Nadia Foged skriver:

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

Jeg har intet i mod det .. Så længe de kan få det til at fungere

Der er 3 mdr. mellem mig og Daniel

Anmeld

16. februar 2012

FrkZier

Nadia Foged skriver:

Goddag

Alt herfra

jeg er selv 20 og min kæreste bliver 23 om to uger - så det jo ikke den helt store aldersforskel

jeg har personligt intet imod stor alders forskel mellem manden og kvinden, så længe de kan få det til at fungere

Anmeld

16. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Nadia Foged skriver:

Goddag

Alt herfra

Min holdning er at folk selvf må gøre hvad de vil, så længe det er lovligt men ser man en på 20 sammen med en på 50 kan det ikke udelukkes at jeg måske lige ville se om jeg så rigtigt, men selvf bestemmer folk selv og jeg ser intet galt i det

Der er 1 1/2 år imellem manden og jeg  

Anmeld

16. februar 2012

B&J

Så længe folk elsker hinanden jamen så er alt jo godt..

der er selv 11år mellem mig og min kæreste

Anmeld

16. februar 2012

Koen.

For mig har kærlighed ingen alder, jeg er 21 og manden er 33

Anmeld

16. februar 2012

Den lykkelige

Der er 6 år mellem min kæreste og jeg.. Han er 33 jeg 27.. og det er helt perfekt!
Jeg synes heller ikke kærlighed har nogen alder.. meeeen hvis min datter som 20 årig kommer hjem med en på 40 vil jeg alligevel være skeptisk og synes det er underligt..
Jeg kunne heller aldrig drømme om at være sammen med en som er meget ældre... tror faktisk heller ikke jeg ville kunne med en som er meget yngre
Men at andre gør det er bare fint med mig!!

Anmeld

16. februar 2012

Chr-Hei

Jeg bliver 23 her om 14 dage og min kæreste er 27 så der er da end del år.. Har ikke noget imod aldersforskel, men må nok indrømme jeg syntes det er lidt forskel på om man er 15 og er sammen med en på 30 eller man er 25 og sammen med en på 40.. Men bare de er lykkelige kan jeg være ligeglad

Anmeld

16. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Ved egentlig ikke hvad jeg synes om det..
Synes det er lidt øhh, kan ikke lige finde et ord. Men lidt bobbob når en mand/kvinde på 60 er sammen med en på 25.. Men det er jo op til dem..Hvis man elsker hinanden ja så bør alderen jo være ligegyldig. Man kan jo ikke gøre for at man falder for en der er 20 år yngre..

Min kæreste er 24 og jeg er 21. Der er lige godt 3 år imellem os.

Anmeld

16. februar 2012

FruStolpe

Nadia Foged skriver:

Goddag

Alt herfra

Jeg har ingen holdning til hvad andre føler er rigtigt.

Her er jeg 30 og min mand er 38.

Men faktisk inden han mødte mig var han sammen med en der var 15 år ældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.