Aldersforskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Magsen

madsenmor skriver:

jeg har ikke læst alle indlæg men vil da også lige komme med min... jeg vil sige at jeg som udgangspunkt ikke har noget problem med allersforsle der er 7 år mellem min nye kæreste og jeg men når det nu er sagt har jeg et men som er dannet ud fra nær oplevelse... jeg er skilt og har en x på 32 i år sammen har vi 3 børn hvor den ælste er 10 i år, vi deler børnene i en 7/7 løsning, min x fik sig så en ny kæreste som flyttet ind efter kort bekentskab ( ikke det vigtiste) hun er dog kun 18 i år og jeg må ski nok indrømme at når ens barn er tættere på kæresten i aler end man selv er så er der for meget forskel... men det er bare min mening...

har lige skrevet et indlæg.. og det er precis sådanne ex. jeg mener med .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Zafir

Der er 5 år mellem mig og Tom Det er fint nok. Han er ældst.

Jeg går ikke så særlig meget op i alder. Jeg har omgangskreds stortset fra 18 år til 60 år. Det der tæller er om man er på samme rille.

Anmeld

29. februar 2012

2babygirls

Maggieh skriver:

sjovt du nævner det .. 

Jeg har ALTID haft det sådan at er der mere end 5 år imellem.. 

Får jeg lidt sådan en klam følelse, ved ikke helt hvorfor .. tænker bare (undskyld tonen, forklares senere hehe) sådan en gammel gris hvorfor er han sammen med sådan en ung en, kan han ikke finde en på hans egen alder? specielt når det er det der, pigen er 15-16 og fyren 10 år ældre 

MEN, så skete der noget meget underligt .. JEG er nu sammen med en der er 9 år ældre end mig  og det sker også tit at jeg tænker .. ej maggie hvad har du gang i .. specielt når han begynder og snakke om 80'erne eller starten af 90'erne der hopper jeg af .. hehe 

Uhhhh har du fået en ny kæreste, hvor skønt!
Men ja, pt har jeg jo det standpunkt indtil jeg oplever noget andet.

Anmeld

29. februar 2012

4xGreve

Nadia Foged skriver:

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

Min mand er 8år ældre end mig...

Mellem min mormor og morfar var der 15år imellem...

Jeg har også den holdning at alderen er et tal og at det ikke er den der må skille en ad, kærligheden har ingen alder, farve eller relgion (staves) mm. 

Anmeld

29. februar 2012

Magsen

Tina&Martin skriver:

Uhhhh har du fået en ny kæreste, hvor skønt!
Men ja, pt har jeg jo det standpunkt indtil jeg oplever noget andet.

Jaer, det har jeg  

Kan jeg godt forstå -.- jeg har den jo stadig, og jeg står endda midt i det selv hehe 

Anmeld

29. februar 2012

MortilElias2010

Nadia Foged skriver:

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

Jeg fylder 33 om snart og min mand er 40. 

Anmeld

1. marts 2012

Tystys14

Nadia Foged skriver:

Goddag

Alt herfra

Personligt har jeg intet imod stor aldersforskel  dog mener jeg det er lidt underligt hvis kvinden er MEGET ældre end manden... (10 år ældre eller mere.) Men her er manden 13 år ældre end mig.  Og jeg hører aldrig noget om det fra andre, så tror ikke rigtigt nogle i min kreds har et problem med forskellen.

Anmeld

1. marts 2012

Levi&LilysMor

Nadia Foged skriver:

Goddag

Alt herfra

Nu er jeg selv til de der enten er på min alder eller ældre, de yngre er for barnlige og siger mig intet, men selvfølgelig ved jeg godt man sagtens kan finde en der er yngre som opfører sig voksent

Jeg er lige fyldt 23 og min kæreste fylder 27 i år, så der er 4 år mellem os

Anmeld

1. marts 2012

Lulle25

Jeg har intet imod aldersforskel. 

Vi har nogle bekendte hvor manden er 43 og kvinden 22 og jeg synes der er mange års forskel, men de virker rigtig glade for hinanden og de rustet til at blive drillet med et glimt i øjet

Der er næsten 10 år mellem min kæreste og jeg 

Anmeld

1. marts 2012

MortilCilas

Jeg selv søger en ældre part, jeg er selv 21år og vil helst have en på omkring de 30år. Mere det at de fleste kan acceptere jeg har barn og ikke er til de vilde by liv osv.

Har ingen kæreste  da den rette ikke er kommet forbi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.