Aldersforskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Fenja09

Kæresten og jeg er ret jævnaldrende, han bliver 33 år og jeg bliver 30 år. Så der er kun 3 år imellem. Da vi mødte hinanden for mange år siden syntes han at jeg var meget ung. Jeg var 15  Idag mærker vi ingen forskel - i hvert fald ikke når det kommer til alder.

Hvad andre gør må de helt selv om - personligt ville jeg ikke falde for en der er MEGET ældre end mig selv. Har i hvert fald ikke lyst til at date en mand der næsten er mere jævnaldrende med min mor end mig

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Kay

her er jeg 24 og manden er 32 så det er jo 8 år minus et par måneder...

vi havde mødt hinanden på an dating side på nettet... der ikke selv kunne finde ud af at opdatere alder... så af den siden fremgik det at han var 28 og jeg var 21 (fyldte 22 dagen før vores første date) 

jeg havde bestemt mig for at jeg ikke skulle date fyre over 28. så han var inden for alders grænsen... jeg fandt dog ud af på vores første date at han i virkeligheden var 29 og ville fylde 30 samme år... men der var jeg allerede smask forelsket så det betød ikke det store....

til hverdag mærker vi ikke aldersforskellen... jeg får også altid afvide af folk der lære mig at kende før de kender min alder, at de (pga. min væremåde/modenhed) bedømmer mig til at være ældre end jeg er.... og min kæreste modsat... hihi... folk tror faktisk ofte jeg er den ældste her hjemme... hvilket manden syntes er hylende morsomt...

det eneste vi mærker det på er når vi snakker film eller musik og sådanne ting fra da vi var børn og teenagere... og han snakker om betamax og jeg ligner   ellers mærker vi ikke noget...

Anmeld

16. februar 2012

A&F

Kærlighed har ingen alder, men dog, jeg synes en aldersforskel over 10 år er meget . Her er jeg selv 22 og manden 25 år.

Anmeld

16. februar 2012

Mother-love

Ja altså jeg bliver 25 og min kæreste er 36 og jeg har aldrig haft det så godt med en kæreste som jeg har det med ham. For selvom han er 36 så er han en drengerøv. Men han har mere erfaring og er mere moden end dem på min egen alder. Og jeg har sådan set aldrig været sammen med en på min egen alder da jeg nok er mere moden i min alder. Bl.a. Det med at gå i byen stoppede jeg mere eller mindre med da jeg var 19-20 år. Så det passer bedre på mig at min kæreste også er ovre det ræs. Og bare er klar til at slå sig ned og bygge en familie op.

Anmeld

16. februar 2012

Henriette Aaby

Min mand er 8½ år yngre end mig I LOVE IT

Anmeld

16. februar 2012

FruK

Jeg synes ikke alderen er vigtig, hvis folk har det godt sammen.

Min mand er 6 dage yngre end mig. Det er virkelig MEEEGET, hvis du spørger ham!  

Anmeld

16. februar 2012

Hailiesmom11

Så længe man er glade for hinadenden og kan få det til at fungerer så synes jeg man skal "go for it"

Jeg er 22 snart 23 og manden i mit liv er 29 snart 30 så der er ca 7 år imellem os.. Men her fungerer det perfekt for han opfører sig som en på 20 med masser af liverfaring hvilket passer perfekt til mig

Anmeld

16. februar 2012

trunte89

Synes nu heller ikke det betyder noget. Jeg er 22 og min kæreste er lige blevet 29. Kan er den yngste jeg har vært sammen med.

Anmeld

16. februar 2012

lycly

Min kæreste er 3 år ældre end mig og det er minimums forskellen for mig. Har svært ved at være sammen med fyre på min alder, og er de yngre er det helt udelukket.

Læste en artikel i bladet "woman" om 2 kvinder hvis mænd var henholdsvis 19 og 38 år ældre end dem . Den ene kvindes mand er 65 og hun er selv i 20'erne . Må indrømme at det har jeg det lidt svært med. Altså jeg har ikke noget imod det, men har svært ved at forstå det

Anmeld

16. februar 2012

Muffin_girl

Nadia Foged skriver:

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

Altså jeg er 22, og kæresten 26.. Det er passende for os Men jeg syntes at hvis en fyr/pige er fx 16 og kæresten er 40.. Der går min grænse.. Jeg har svært ved at se man kan have noget tilfælles.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.