Billemyre skriver:
Jeg er naturligvis enig med faktisk alle andre herinde.
Virker det, ja, så virker det - Aldersforskel eller ej.
Der er 14 år imellem min mand og jeg.
Vi mødte hinanden da jeg var 19 og han var 33... Det er gået super fint! Vi passer virkelig godt sammen og som Kay også skrev, så kan vi kun mærke det, når vi snakker barndomssminder.
I starten kom den tit fra ham: "Ej, kan du huske den der gang i midtfirserne, hvor..."
Næ, det kan jeg faktisk ikke
Jeg har heller aldrig rigtig været "ung", hehe - Har aldrig gået til fester, drukket eller noget, så for mig var det lige i skabet at finde en mand, som har løbet det, der skal løbes, af, og som så oven i købet heller ikke drikker.
Ingen hvem-skal-køre-hjem-i-aften-diskussion mellem os 
Da jeg var 18 blev jeg smask forelsket i en på 39.. Og vi startede på noget, som desværre aldrig blev.
Jeg tænker at det var fordi vi netop var to forskellige steder i livet. Men derudover virkede det som clockwork!
Vi har det på samme måde. Jeg har intet behov for at feste, drikke osv. og har aldrig haft det. Min kæreste er 12 år ældre (han er 34), han har løbet det af han skulle. Han har prøvet og være gift, hvilket jeg bare ikke skal.

Han har en datter på 12år, hvilket har været det største "problem" hos os

Men det var mest det med at jeg stod som 16årig og pludselig skulle være papmor, for en der KUN var et år yngre end min egen lillebror..

Men ellers lægger vi også kun mærke til det, når vi snakker barndomsminder eller diverse almen viden, fra hans skoletid osv - som bare ikke var almen viden da jeg gik i skole.

Og 5 år - må da siges at være længe med vores aldersforskel - dengang vi startede med at være sammen gav folk os 14 dage, og vores vennekreds havde væddemål kørende om hvor længe vi holdt.
Min ene fætter har en kæreste der er 12 år ældre end ham. Det fungerer også bare perfekt på 5.år, Hvor imod min anden fætter fandt en kæreste der var 12 år yngre end ham (17 og 29 på daværende tidspunkt), og de kunne absolut ikke sammen. De var virkelig modsætninger - men hun SKULLE også bare nyde sin ungdom, og da hun havde født skred hun fra unge og far! Hun blev gravid med en på sin egen alder få måneder efter, og da hun havde født, smuttede hun igen fra begge, for at nyde sin ungdom..