Aldersforskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Nadia Foged

Super glad for alle de herlige svar :-) skide godt i kan få det til at fungere uanset hvor meget aldersforskel der er :-)

Nogle af jer siger at i ikke kunne være sammen med en der var på alder med jeres forældre, jeg kan gudskelov sidde og tænke, pyyyyh det ville jeg aldrig risikere, for vil ikke kunne være sammen med en mand på 62 Hæ hæ

Jeg har selv den holdning at så snart man fylder 18-20 år må folk selv vurdere hvor gammel deres partner skal være (må de selvfølgelig alligevel) men jeg mener bare man bør være gammel nok til at forstå betydningen af det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

EKBJ

Nadia Foged skriver:

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

Jeg er 15 (16 til april) og min kæreste er 21 (22 til juli) 

Anmeld

16. februar 2012

JH12

For mig har kærlighed ingen alder, hvis bare man er lykkelig og elsker hinanden betyder alder ingenting..

Her er jeg 26 (og en uge ca.) og kæresten 25 til april

Anmeld

16. februar 2012

Prinsessens'Mor<3

Nadia Foged skriver:

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

Her er Mike et par måneder yngre end mig, jeg er fra april, han fra juli, så det er bestemt ikke længe, min mor og far er der 10 år imellem, det synes jeg er lige lovlig meget, men det kommer jo så meget an på personerne og hvornår i livet de finder hinanden..

Anmeld

16. februar 2012

Frk.S

Jeg synes det er helt fint med aldersforskel, hvis det fungerer for dem.

Jeg ville heller ikke have noget imod at have en ældre eller yngre kæreste, hvis han var den rette (bortset fra at jeg ikke vil have andre end ham jeg har selvfølgelig)

Der er under 3 mdr. i mellem min kæreste og jeg (han er ældst). 

Anmeld

16. februar 2012

TR

Goddag

Alt herfra

Jaaa jeg er så en af dem der har en noget ældre kæreste .. Jeg er 23 og han er 30

- Men i vores forhold kan man bestemt ikke mærke den aldersforskel der er  Heldigvis ! ..

Anmeld

16. februar 2012

grøn · ært

Jeg er super glad for den aldersforskel der er på min kæreste og jeg - godt nok er der ikke giga forskel, men knap syv år alligevel :-)

Jeg er 23 og han fylder 30 lige rundt om hjørnet. Jeg synes det er fantastisk at have en MAND - de fleste fyre på min alder, er bare for umodne til min smag 

Anmeld

16. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er 18 og min kæreste er 22! Og jeg er super tilfreds. Ind imellem ville jeg ønske han var ældre da han godt kan være liiiiiiidt for barnlig engang imellem

Anmeld

16. februar 2012

Timmner

Synes alt er fint, så længe det ikke er ens forældre.. der er 6 måneder imellem mig og kæresten

Anmeld

16. februar 2012

Clisolka

Jeg har intet imod det - det er deres valg  Selv er jeg 33 og min kæreste 30 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.