Aldersforskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Victoriasmor88

Der er 14 år mellem min kæreste og jeg Vi mærker ingen forskel. Jeg virker måske lidt ældre end jeg er, og min kæreste virker en anelse yngre end han er. Så i sidste ende går det nok meget fint op. Han ligner heller ikke en på 38 år, så måske er det derfor der aldrig er nogen der har kommenteret det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Synes ikke om en stor aldersforskel når den ene part er under 16-17 år, mener end 4 år imellem.

Ellers er det fint, kan godt finde det lidt yiaks når en på 60 finder en på 30 år f.eks. Men det gør mig ikke noget :-)

Der er 5 år mellem os herhjemme. Jeg er 28 og manden 33 (igår).
Mine forældre er der 4 år imellem.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

24. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Her er der kun to år jeg 19 og han er 21 men man skulle tit tro det var omvendt 

Anmeld

24. februar 2012

Rsa

Min kæreste er 16 år ældre end jeg... Det kan ikke ses, da han ser yngre ud end tallene på dåbsattesten viser 

Mærker kun forskellen når han eks. Bruger ord eller ordsprog, som hører en helt anden tid til, heh... Vi har fælles musiksmag og tager til de samme koncerter mm. Kort og godt. En ganske ungdommelig mand på 45 år....

Det har taget ham lang tid i livet at finde ro og modenhed hvorved jeg selv blev mor da jeg var 19 år og dermed meget moden af min alder.

Har aldrig, indtil jeg mødte min kæreste, haft mere en max. 5 år i aldersforskellen på mine tidligere kærester.... Men kærlighed har ingen alder 

Anmeld

24. februar 2012

Frejasen

Der er 15 år mellem min mand og jeg og jeg ville lyve hvis jeg skrev at det på INGEN måde bekymrer os.

Det er ikke fordi det på nuværende tidspunkt har nogen betydning men vi snakker da fra tid til anden om fremtiden. Ikke om vi skal være sammen eller ej men om vores tanker og bekymringer. Min mand og jeg venter vores andet barn og naturligt har han tanker om hans alder ( han er 47). Og en anden snak kører på når han engang skal pensioneres og jeg stadig har 15 år på arbejdsmarkedet.

Men det er ikke noget der fylder meget for os. Sådan er det jo bare når hjertet vælger. Vi har det skønt og der er jo altså ingen garantier i livet uanset alder.

Anmeld

24. februar 2012

madsenmor

jeg har ikke læst alle indlæg men vil da også lige komme med min... jeg vil sige at jeg som udgangspunkt ikke har noget problem med allersforsle der er 7 år mellem min nye kæreste og jeg men når det nu er sagt har jeg et men som er dannet ud fra nær oplevelse... jeg er skilt og har en x på 32 i år sammen har vi 3 børn hvor den ælste er 10 i år, vi deler børnene i en 7/7 løsning, min x fik sig så en ny kæreste som flyttet ind efter kort bekentskab ( ikke det vigtiste) hun er dog kun 18 i år og jeg må ski nok indrømme at når ens barn er tættere på kæresten i aler end man selv er så er der for meget forskel... men det er bare min mening...

Anmeld

24. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg mener ikk kærligheden har nogen alder..
Mellem Astrid bio far og mig er der 15 år (var 17 og 32 da vi startede)

Jeg er til ældre mænd

Anmeld

24. februar 2012

Drømme

Himmelsmil skriver:

Jeg er 22 år og min kæreste er 32 år, så der er 10 år imellem. Jeg har altid 'været til de ældre' hvis man kan sige det sådan..

Men jeg vil til gengæld sige at det forhold jeg havde før min nuværende kæreste var meget usundt da han mente han kunne bestemme over mig fordi han var ældre.. Og måske fordi jeg var lidt for god af mig. Jeg var lige fyldt 16, han var 22. Lige præcis dér var forskellen for stor for mig. Han fik for meget magt over mig, så det blev helt ubehageligt og fyldt af jalousi... Det varede 2 år.

Men nu er jeg blevet en del klogere på mig selv (og andre) og jeg har en kæreste hvor jeg føler mig på lige fod med   Utroligt så meget der sker med én på få år

Jeg kan da godt stadigvæk føle at jeg er yngre, men det er nok fordi han har større erfaring med nogle ting... Men vi er meget naturlige omkring det, og snakker om det hvis der er noget

Det omkring x'en kunne jeg også have skrevet - var i lidt over 3 år sammen med en, der var 5 år ældre end jeg (jeg var lige fyldt 17 og han var 22 da vi begyndte at komme sammen), og det var sgu præget af regler, jalousi og undertrykkelse..

Vi var så også to forskellige steder i livet - de sidste år var jeg klar til at slå mig ned (har aldrig brudt mig om fester), mens han ønskede at kunne feste når han ville, og først ville snakke børn mv når han var over 30..

Må sige den tid med ham skræmte mig væk fra de ældre fyre, så jeg er nu sammem med min skønne kæreste på 20 - 11 måneder yngre end jeg. På trods af det er han noget mere moden og vi er det samme sted i vores liv

Så jeg er ikke selv til store aldersforskelle, men kærligheden er fri, og andre må gøre som de vil, bare de har det godt med hinanden så jeg accepterer at andre kan leve med stor aldersforskel på trods af jeg ikke kan sætte mig ind i hvordan det kan fungere - og det er ikke for at støde nogen

Anmeld

25. februar 2012

frk.brandt

Heej..

For mig er alder ikke vigtigt bare så længe man selv synes det er okay

Der er 10 år mellem min kæreste og mig

Anmeld

29. februar 2012

Magsen

Tina&Martin skriver:

Kærlighed er en stor ting, men puha jeg får det lidt pædofil agtigt når en på 40-50 finder en på 15-20 år...

sjovt du nævner det .. 

Jeg har ALTID haft det sådan at er der mere end 5 år imellem.. 

Får jeg lidt sådan en klam følelse, ved ikke helt hvorfor .. tænker bare (undskyld tonen, forklares senere hehe) sådan en gammel gris hvorfor er han sammen med sådan en ung en, kan han ikke finde en på hans egen alder? specielt når det er det der, pigen er 15-16 og fyren 10 år ældre 

MEN, så skete der noget meget underligt .. JEG er nu sammen med en der er 9 år ældre end mig  og det sker også tit at jeg tænker .. ej maggie hvad har du gang i .. specielt når han begynder og snakke om 80'erne eller starten af 90'erne der hopper jeg af .. hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.