Aldersforskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

NNL

Nadia Foged skriver:

Det er lige mine ord, jeg har jo personligt ikke rigtig nogle fordomme eller noget når det kommer til aldersforskel, (inden for de lovlige grænser self) men tror det er vigtigt begge parter i det tænker over det , hvis der er SÅ stor forskel :-)

Man kunne selvfølgelig bare springe ud i det, men det er jo en smagssag :-)

Nemlig Hvis man tænker tingene igennem, og alligevel vælger at være sammen, så er man måske også bedre forberedt, hvis der skulle dukke sådan en periode op i forholdet

Men har det ligesom dig - synes det er fint at folk kan finde sammen på trods af alderen, hvis man har det godt sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

2babygirls

Nadia Foged skriver:

OKay, ja det har du ret i --

hvorfor tænker du det?

er helt iorden du har det sådan, men blev lidt nysgerrig :-) hehe

Kærlighed er en stor ting, men puha jeg får det lidt pædofil agtigt når en på 40-50 finder en på 15-20 år...

Anmeld

16. februar 2012

Kofoed.

Nårh ja, der er lige knap 2 år mellem mig og kæresten. (har selv været kæreste med en der var noget ældre end mig, bare som en sidebemærkning og sjovt nok, så er jeg ud "længere" i mit liv, forstået på den måde, at jeg er klar til at slå mig ned, hvor han stadig lever det vilde liv)

Anmeld

16. februar 2012

Nadia Foged

Tina&Martin skriver:

Kærlighed er en stor ting, men puha jeg får det lidt pædofil agtigt når en på 40-50 finder en på 15-20 år...

oh jo selvfølgelig, men jeg mener hvis din datter var gammel nok til at vide hvad det betød det hele, var det vel ligemeget om han var flere år ældre end hende eller hvordan? :-)

men er selvfølgelig individuelt hvordan man har det med det :-)

Anmeld

16. februar 2012

hende-nanna

Nadia Foged skriver:

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

Så længe man kan få det til at fungere, er alderen ligemeget. Dog synes jeg ikke om fx 12-årige piger der kommer sammen med 17-årige drenge, men altså, det er jo deres valg 

Har en veninde på 17, hvis kæreste er 26, og det fungere også helt fint. Her er jeg selv 17 år (bliver 18 til maj), og kæresten er 21. 

Anmeld

16. februar 2012

Nadia Foged

NNL skriver:

Nemlig Hvis man tænker tingene igennem, og alligevel vælger at være sammen, så er man måske også bedre forberedt, hvis der skulle dukke sådan en periode op i forholdet

Men har det ligesom dig - synes det er fint at folk kan finde sammen på trods af alderen, hvis man har det godt sammen

Ja for folk er jo forskellige, sådan en som mig har ikke oplevet at finde en på min egen alder der er lige så meget nede på jorden som jeg er :-)

er single, men jeg mistænker da når jeg endelig finder en at han nok er et par år ældre end mig (jeg er nu 20) :-) Og dermed ikke sagt jeg generalisere og siger alle fyre på min alder er umodne, men mange lever det vilde liv :-) og hvor skal de da endelig være velkommen til det :-) er bare ikke den kæreste jeg søger

Anmeld

16. februar 2012

Ditte-3

jeg kan ik se noget galt i det vis folk selv har det godt med det er jeg ligeglad med om den ene er 90 og den anden 20,

jeg er selv 28/29 og kærsten er 33

Anmeld

16. februar 2012

Lunae

Nadia Foged skriver:

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

Jeg er 25 og min kæreste er lige blevet 24. Der er 16 mdr mellem os

Aldersforskel betyder ikke noget for mig, men personligt kunne jeg ikke forestille mig at tænde på en mand med mere end 10 års aldersforskel. Begge mine forældre er unge, så jeg synes det ville være upassende med en jævnaldrende kæreste

Anmeld

16. februar 2012

2babygirls

Nadia Foged skriver:

oh jo selvfølgelig, men jeg mener hvis din datter var gammel nok til at vide hvad det betød det hele, var det vel ligemeget om han var flere år ældre end hende eller hvordan? :-)

men er selvfølgelig individuelt hvordan man har det med det :-)

pt ville jeg ikke have det godt med det, men nu er hun også kun min lille mus.

Anmeld

16. februar 2012

Eliza

uhh her har alderen haft lidt at sige.. eller den har da været kompliseret.. min kæreste (gennem 6 år) er 12 år ældre end jeg, jeg er 25 og han er 37.. "problemet" ligger i at min mor fik mig da hun var 16, så der er kun 4 år mellem dem. DET var lidt en udfordring i starten.. nå ja og aldersforskellen mellem hans søn og jeg er os mindre end kæresten og jeg (9)... det har dog aldrig haft nogen betydning, mere en skæg tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.