Aldersforskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Pigent

Nadia Foged skriver:

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

Jeg vil sige kærlighed har ingen alder også lidt alligevel hvis en på 21 er sammen med en på 32 synes jeg ikke det er så galt, men hvis en på 21 er sammen med en på 45 synes jeg nok det lidt for meget 
Min kæreste er cirka 1½ år ældre end mig og det fungere fint  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Pige2009

Nadia Foged skriver:

Goddag
Ja overskriften siger nærmest sig selv, folk taler jo meget om at alder bare er et tal, og den seneste tid er det gået op for mig at mange egentlig har en meget ældre eller yngre partner end dem selv jeg har personligt intet imod det, men er da ret nysgerrig omkring hvad andre synes

Hvad er jeres holdning til står alderforskel mellem partnere? og hvor gammel er du og din kæreste/mand :-)

Alt herfra

Der er knap 13 års forskel på Lauras far og jeg, med hvilket jeg ingen problemer har

Anmeld

16. februar 2012

Alexander&Lærke

Vi er 30 og 34 år jeg bliver 31 sidst på året og kæresten lige fyldt 34. Så 3,5 år hvilke er fint for os vi elsker hinanden.

Syntes det er vigtigst er man har det godt sammen, hjælper og værtsætter hinanden og at man behandler hinanden med respekt. Så gør aldre ikke den store forskeld, bare man er lykkelige sammen.

Har et par veninder som har ældre mænd og tror også de er super lykkerlige selvom der mere end 10 år og mere imellem den.

Anmeld

16. februar 2012

NNL

Vil sige at det afhænger af hvor man er i sit liv... Ønsker man de samme ting til trods for en stor aldersforskel, gør det ingenting Men man skal da nok tænke på at der kan opstå nogle perioder i ens liv hvor man ikke vil det samme som sin partner hvis der fx er 20 år imellem (hvad skal den ældste fx lave hår han/hun går på pension og den anden stadig skal arbejde i 20 år?)

Men her er det mig der er ældst, jeg er 28, min kæreste 26. Der er 1½ år imellem os

Anmeld

16. februar 2012

sarahb

Jeg synes ikke aldersforskel gør noget, men mere hvordan man er i sin alder.. Så synes jeg godt forskellen kan blive for stor, men det har intet med alder at gøre.

Der er 14 år mellem min mor og far...og de har det skønt og har snart sølv bryllup osv.

Og der er 2 år mellem min mand og jeg

Anmeld

16. februar 2012

Nadia Foged

NNL skriver:

Vil sige at det afhænger af hvor man er i sit liv... Ønsker man de samme ting til trods for en stor aldersforskel, gør det ingenting Men man skal da nok tænke på at der kan opstå nogle perioder i ens liv hvor man ikke vil det samme som sin partner hvis der fx er 20 år imellem (hvad skal den ældste fx lave hår han/hun går på pension og den anden stadig skal arbejde i 20 år?)

Men her er det mig der er ældst, jeg er 28, min kæreste 26. Der er 1½ år imellem os

Det er lige mine ord, jeg har jo personligt ikke rigtig nogle fordomme eller noget når det kommer til aldersforskel, (inden for de lovlige grænser self) men tror det er vigtigt begge parter i det tænker over det , hvis der er SÅ stor forskel :-)

Man kunne selvfølgelig bare springe ud i det, men det er jo en smagssag :-)

Anmeld

16. februar 2012

2babygirls

her er der knap 4 år mellem os, og det synes jeg er fint, skal jo gerne have en masse gode år med ham, og det siges jo at manden dør først

Er personligt ikke tilhænger at store aldersforskel, men det er ikke noget jeg blander mig i, håber bare min datter finder en på sin egen alder til den tid.

Anmeld

16. februar 2012

Nadia Foged

Det er da egentlig skønt at se så mange folk har det fint med aldersforskel, jeg har før været medlem af en gruppe på facebook, angående aldersforskel, og der er godt nok mange mennesker i vores samfund, der synes det er helt forkasteligt hvis der er mere end 5 års forskel på folk :-)

Spændende at se om nogle har samme holdning her, vi lever gudskelov i et frit land, men synes det er lidt interessant

Anmeld

16. februar 2012

Kofoed.

Jeg synes det både kommer an på hvor gamle de rent faktisk er og hvor moden man er. Vil kigge noget vis en 16 årig kommer gående med en på 30, men ser ikke noget problem hvis de fx er 10 år ældre. Ved ikke om der var forståeligt.

Anmeld

16. februar 2012

Nadia Foged

Tina&Martin skriver:

her er der knap 4 år mellem os, og det synes jeg er fint, skal jo gerne have en masse gode år med ham, og det siges jo at manden dør først

Er personligt ikke tilhænger at store aldersforskel, men det er ikke noget jeg blander mig i, håber bare min datter finder en på sin egen alder til den tid.

OKay, ja det har du ret i --

hvorfor tænker du det?

er helt iorden du har det sådan, men blev lidt nysgerrig :-) hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.