Hvornår bliver amning for meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

raca

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

ja - men er der vel også noget med konsistens og sådan..?

Uden at vide det - er det så ikke noget med, at man skal være lidt forsigtig med hvad man spiser når man ammer? Eller er det kun, når de er helt små?

det kommer an på barnet.. nogles maver kan tåle alt og andres maver kan intet tåle,

det eneste jeg har holdt igen med er ting barnet normalt ikke ville indtage såsom alkohol og midicin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Mor til Majbørn

raca skriver:

det kommer an på barnet.. nogles maver kan tåle alt og andres maver kan intet tåle,

det eneste jeg har holdt igen med er ting barnet normalt ikke ville indtage såsom alkohol og midicin.

har du så helt droppet alkohol i alle de år?

Jeg sidder allerede nu og stirrer misundeligt på alle de folk der drikker cocktails...

Anmeld

14. februar 2012

M (:

Anonym skriver:

Så tænker du at barnet overtager styringen eller hvordan?

Jeg synes bare man er for stor, når man kan tale.. For mig er amning for babyer, og man er ikke en baby, når man kan tale..

Anmeld

14. februar 2012

M (:

Wimmie skriver:

Min datter er 8 uger - og hun beder da i dén grad selv om at blive ammet...

hvorfor er der forskel på om de kan "græde sig til mad" eller sætte ord på?

Jeg bryder mig bare ikke om tanken om, at så store børn skal ammes. Hvorfor skulle de dog det? Er det mest moderens eller barnets behov der tilgodeses? Jeg ser ingen grund til det, og jeg synes, at amning er for babyer - og når man kan tale, er man for mig ikke længere end baby..

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

raca skriver:

det er din holdning og fordom..men den har INTET på sig, men kan ikke forhindre børn i og udvikle sig ved at blive ammet. at amme så kort som vi gør i DK er kultur bestemt og en afstikker fra viktoriatidens England.

Er det ikke lige præcis forskellige holdninger der gør det til en debat?? 

Og du har garanteret lige så meget belæg for at sige det ikke kan hæmme som jeg har for at sige at det kan det..

Alle har ret til at gøre det på deres måde, men alle har så sandeligt også ret til at ytre sig

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg synes bare man er for stor, når man kan tale.. For mig er amning for babyer, og man er ikke en baby, når man kan tale..

Kan kun sige jeg er enig

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

har du så helt droppet alkohol i alle de år?

Jeg sidder allerede nu og stirrer misundeligt på alle de folk der drikker cocktails...

Eller et glas rødvin til maden

Anmeld

14. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Er selv helt enig men hva så med 1 eller 2 år?

altså jeg synes man skal trappe ned fra 6 måneder og stoppe omkring 9måneder. Men 1 år ser jeg ikke som noget der er galt, men synes ikke det skal være meget over 1 år.

Anmeld

14. februar 2012

IngenKoPåIsen

Jeg vil selv kun amme 4-5 måneder.. Ammede, mod min vilje, kun min datter i seks uger- men det får sikkert et forsøg mere næste gang

Jeg synes generelt det er okay at amme til barnet er ca. 24 mdr.- jeg ville bare ALDRIG selv amme så længe  

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Eller et glas rødvin til maden

... eller søndags-champagne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.