Hvornår bliver amning for meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Jeg synes omkring 1 års alderen. Jeg er lige stoppet i søndags, ammed kun aften og nat.

Personlig synes jeg hvis man kan, at man skal amme de første 6 måneder, det siger sundhedsplejersker osv jo også, men op til 3 år, synes jeg er klamt. Men er jo smag og behag,

Jeg elsked at amme! Men et år må være nok

Nemlig Er det så ikke helt underligt ligepludseligt ikka at skulle tænke på det mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Nemlig Er det så ikke helt underligt ligepludseligt ikka at skulle tænke på det mere

Jo, jeg savner det, men min søn er så blevet mere en hyggefis, det er jo fantastisk

Men er jo stoppet fra den ene dag til den anden. Men havde ikk tænkt så meget over det, og var nok meget godt.

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Jo, jeg savner det, men min søn er så blevet mere en hyggefis, det er jo fantastisk

Men er jo stoppet fra den ene dag til den anden. Men havde ikk tænkt så meget over det, og var nok meget godt.

Ja det tager lige lidt tid før man vender sig til tanken Det er da bare dejligt med en stor hyggefis

Anmeld

14. februar 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Ja det tager lige lidt tid før man vender sig til tanken Det er da bare dejligt med en stor hyggefis

Ja det er .. jeg elsker det. Han sov Middagslur på mig igår, har han ikke gjort siden han var spæd

Anmeld

14. februar 2012

Pixi-pigen

Personligt vil jeg amme til omkring 1 år. Hvis der altså stadig er mælk tilbage synes det er helt op til den enkelte mor, om hun vil amme til 2-3 års alderen. Det kan måske godt se lidt spøjst ud, hvis barnet selv kan trække op i blusen, og tage for sig at mælken Men det rør mig ærlig talt ikke

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Ja det er .. jeg elsker det. Han sov Middagslur på mig igår, har han ikke gjort siden han var spæd

Nårh hvor hyggeligt. Så nu har i bare nærhed på en anden måde, hvor fedt

Anmeld

14. februar 2012

lio

Jeg finder ingen grund for at amme når det ikke er nødvendigt mht. ernæring. Så bliver det, i mine øjne, moderens behov og det finder jeg faktisk lidt underligt.

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Pixi-pigen skriver:

Personligt vil jeg amme til omkring 1 år. Hvis der altså stadig er mælk tilbage synes det er helt op til den enkelte mor, om hun vil amme til 2-3 års alderen. Det kan måske godt se lidt spøjst ud, hvis barnet selv kan trække op i blusen, og tage for sig at mælken Men det rør mig ærlig talt ikke

Det ser meget sjovt ud når man sidder og snakker og knægten lige hopper ind under og moderen bare snakker vidre og man kan høre og se ham under trøjen

Men ja hver mors eget valg

Anmeld

14. februar 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Nårh hvor hyggeligt. Så nu har i bare nærhed på en anden måde, hvor fedt

Det skønt

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

Jeg finder ingen grund for at amme når det ikke er nødvendigt mht. ernæring. Så bliver det, i mine øjne, moderens behov og det finder jeg faktisk lidt underligt.

Men det er jo så der den er svær for who sige der er ernæring til de 2-3år anbefaler suplements amning til de 2år hvor de i sundhedsstyrelsen siger 12mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.