wamse skriver:
Jamen hvordan skulle prioriteringen så være, for at der ikke var indlæg som denne? Hvis man knapt kunne overleve på kh, ville prioriteringen, så være bedre?
Jeg er helt sikker på, at når mennesker er på kh, så er de der af en årsag, og der sidder kompetante mennesker, der forsøger at hjælpe mennesker videre, og over på selvforsørgelse.
Der må jeg simpelthen le.. SERIØST tror du at de hjælper folk i arbejde nogen kommuner gør måske men absolut ikke andet.
da jeg var på KH gik jeg hjemme i 5 år, 2½ år af den var barsel, jeg fandt så også selv ud af jeg ville i skole efter de havde tilbudt mig pension for 1½ år siden men jeg takkede nej, men det er simpelthen fordi de ikke vidste hvad de skulle gøre med en som mig..
samt har en del jeg kender der bare daser den af der hjemme og bliver de sendt i aktivering bliver man da bare sygmeldt, og siger man har ondt i ryggen og divs andre steder for at slippe. Så det er så nemt som at klø sig i numren at slippe for alt deres aktiverings halløj, skal lige siges jeg aldrig har været i aktivering jeg har været sygemeldt hele vejen igennem...
men jeg vidste det ikke var mig og nu har jeg gået i skole i et år og jeg elsker det vil aldrig i mit liv ende på kh igen aldrig.
Anmeld