Hold nu op, hvor er det forfriskende, at der endelig er nogle, der tør sætte lidt perspektiv på tingene!
Er SÅ træt af at høre, at KH-modtagere og andre på overførselsindkomster er grådige egoister, der rager til sig. Det er vel lige så meget egoisme, når man ikke under folk, der er ramt af arbejdsløshed, sygdomme eller andre af livets realiteter, at føre et nogenlunde anstændigt liv, fordi man er bange for selv at gå glip af noget eller er småbørnsfornærmet over, at "de" får noget og jeg bare må klare mig selv!
Jeg betaler gerne 50+ % i skat, for at give andre en fair chance i livet, så længe jeg kan klare mig selv. Jeg ved nemlig af personlig erfaring, hvordan det føles at leve på den "forkerte" side af systemet...
Men gør du det?
Altså betaler 50+ i skat?
For det er bestemt ikke morsomt at knokle 60+ timer ,og så bare se over halvdelen ryge til skat.
Så kan man nok så meget sidde at sige det er til velfærd osv-
Gad da godt se dem herinde der gad at arbejde gratis,for sådan er vilkårerne for mange på topskat.Der bliver en del af timerne lagt uden løn fordi man betaler så meget i skat at det faktisk ikke kan betale sig.
Man bliver straffet for at yde,og belønnet for at nyde.
Og det er sgu en trist udvikling at det for mange ikke kan betale sig at finde et job.
Anmeld