Kontanthjælp, er målløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.449 visninger
256 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Kvindemin

Skal det stige? Og har jeg hørt rigtigt at det stiger til omkring 13.000 udbetalt. I så fald, er jeg målløs. Hvordan pokker er det dog at dagens Danmark er skruet sammen. Stakkels alle vore beskæftigende, de må virkelig føle at man tagerrøven på dem!
Bliver man ikke lidt harm???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Kvindemin skriver:

Skal det stige? Og har jeg hørt rigtigt at det stiger til omkring 13.000 udbetalt. I så fald, er jeg målløs. Hvordan pokker er det dog at dagens Danmark er skruet sammen. Stakkels alle vore beskæftigende, de må virkelig føle at man tagerrøven på dem!

Hmm har jeg ikke hørt noget om, og tror det heller ikke!

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

8. januar 2012

DitteFisk

Kvindemin skriver:

Er lidt enig jo - at nogle, som slider for at få en uddannelse og et hårdt arbejde ikke får så meget mere. Jeg synes self det er dejligt at vi tager os af vores folk, som har svært ved at forsøge sig selv for en tid - jeg har selv været KH-modtager for en periode. Men jeg begriber ikke helt hvorfor KH og SU dog ikke svarer til hinanden? Således at det bedre kan betale sig at blive uddannet. Men det er self bare min mening

Anmeld

8. januar 2012

wamse

Kvindemin skriver:

Hvor har du hørt det henne??

Nej jeg bliver ikke harm, har nemlig rigeligt med at fokusere over mit eget liv, frem for at have ondt af noget andre måske kan få

Anmeld

8. januar 2012

Kvindemin

numsefisk skriver:

Hmm har jeg ikke hørt noget om, og tror det heller ikke!

Jeg har lige hørt at satserne er steget meget her pr. januar.
Tænkte også 13.000 - det kan umuligt passe

Anmeld

8. januar 2012

maria_wlt

Kvindemin skriver:

Håber da ikke det er tilfældet.. Tror mere det er Enhedslisten der går  efter det... Det får de aldrig gennemført...

Anmeld

8. januar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Kvindemin skriver:

Jeg har lige hørt at satserne er steget meget her pr. januar.
Tænkte også 13.000 - det kan umuligt passe

Det er før skat

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

8. januar 2012

Kvindemin

Gigl skriver:

Er lidt enig jo - at nogle, som slider for at få en uddannelse og et hårdt arbejde ikke får så meget mere. Jeg synes self det er dejligt at vi tager os af vores folk, som har svært ved at forsøge sig selv for en tid - jeg har selv været KH-modtager for en periode. Men jeg begriber ikke helt hvorfor KH og SU dog ikke svarer til hinanden? Således at det bedre kan betale sig at blive uddannet. Men det er self bare min mening

Det syntes jeg helt sikker også det er, det skal der uden tvivl være plads til
Men ja, forstår heller ikke at det er skruet sådan sammen. Selvfølgelig er vi bevilliget med gode udd. oven i købet med løn, men at der skal være så stor forskel.
Det kan jo (hvis sandt) ikke betale sig at være i en fagforening

Anmeld

8. januar 2012

maria_wlt

wamse skriver:

Hvor har du hørt det henne??

Nej jeg bliver ikke harm, har nemlig rigeligt med at fokusere over mit eget liv, frem for at have ondt af noget andre måske kan få

Tror ikke det er fordi vi keder os at vi bliver harm.. det er mere fordi at det godt nok skal betale sig at arbejde og ikke være på DP... 80000 mennesker kan umuligt være uarbejdsdygtige alle sammen..

Anmeld

8. januar 2012

Kvindemin

maria_wt skriver:

Håber da ikke det er tilfældet.. Tror mere det er Enhedslisten der går  efter det... Det får de aldrig gennemført...

Nej vel...
Jeg har garanteret hørt forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.