Sms'er du med din kæreste imens arbejde/skole osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Muffin_girl

signe. skriver:

Kender det alt for godt... som sagt går jeg hjemme og har gjort det i 2 år til mats da vi har 2 børn med kun 15 mdrs mellemrum, og begge født for tidligt.. så her går dagene med dem(hyggeligt nok dog), så kommer faren hjem sidst på eftermiddagen, der laves mad(mig) vi spiser, dedn ældste bliver puttet, den lille bliver leget med og så godnat. Og kæresten er ofte i værkstedet efter arbejde for at klargøre sine maskiner. Det er helt i orden, for det skal jo gøres... men hverdagene er MEGET ens herhjemme Men den 14, skal vi i byen emd et vennepar som også har 3 børn, så det bliver godt. det er 1 gang jeg skal i Gaden i 2,5 år, så jeg ser frem til det... Så kan kæresten og jeg også lige opleve lidt spas MED hinanden

Ja selvom vi ingen børn har så kan man da godt mærke at vi har været sammen i snart 4 år.. At hverdagene er meget det samme . Og ting der skal gøres.. men så er jeg glad for at man har mulighed for at "skeje" ud i weekenden.. 

Så kan jeg næsten gætte du kommer fra Aalborg ? Jeg kan godt forstå du glæder dig.. Det bliver da skønt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Peanut

Ja det gør vi.. 

De første år kunne vi sagtens skrive 100 sms'er om dagen, men nu her på 5. år, bliver det ikke til meget mere end 5-10 om dagen. Også lige et hurtigt opkald hvis der er noget med indkøb der ikke lige er fastlagt eller forventet overarbejde..

Men vi har også begge jobs vi går op i, så sms foregår i pauserne (hvis der er nogle)... Det sker vi springer pauser over hvis der er travlt.

Anmeld

5. januar 2012

A&F

Min mand og jeg har været sammen i snart 4 år. Og vi sender stadig søde sms'er til hinanden, når vi er væk fra hinanden 

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Peanut skriver:

Ja det gør vi.. 

De første år kunne vi sagtens skrive 100 sms'er om dagen, men nu her på 5. år, bliver det ikke til meget mere end 5-10 om dagen. Også lige et hurtigt opkald hvis der er noget med indkøb der ikke lige er fastlagt eller forventet overarbejde..

Men vi har også begge jobs vi går op i, så sms foregår i pauserne (hvis der er nogle)... Det sker vi springer pauser over hvis der er travlt.

Puhh misundelig det er jeg.. 5-10 smser om dagen er da meget  

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

A&F skriver:

Min mand og jeg har været sammen i snart 4 år. Og vi sender stadig søde sms'er til hinanden, når vi er væk fra hinanden 

Ihh hvor dejligt <3

Anmeld

5. januar 2012

Peanut

AalborgPigen skriver:

Puhh misundelig det er jeg.. 5-10 smser om dagen er da meget  

I forhold til ingenting er det da meget ja, men det er jo ikke nogle "søde" eller "kærlige" sms'er.. Det er bare lidt hvordan det går osv.. 

Anmeld

5. januar 2012

Frk-Lotusblomst

AalborgPigen skriver:

Så fik jeg en besked tilbage Han skrev heldigvis noget sødt tilbage 

SÅÅÅÅÅÅDAN. SÅ er det bare med at holde det ved lige.

Anmeld

5. januar 2012

Moar2011

AalborgPigen skriver:

Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester,  imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... 

Skriver du/i til hinanden imens i er væk fra hinanden ? 

tror det er meget normalt at man "stopper" lidt med det ..

vi skrev os rigtig meget sammen når vi var i skole eller på job .. men nu bor man jo sammen og er sammen 24/7 uden for skole og arbejde, så tror måske man tager tiden som lidt "luft" og bruger den på at få det der savn til den anden person  ..

ved ikk om det er forkert skreven hihi ..

Anmeld

5. januar 2012

MariaJ

Nej, det gør vi ikke. Vi ringer tit i løbet af dagen, hvis der er noget praktisk vi skal aftale, men ellers ikke. Jeg er ikke selv særlig vild med at sidde og skrive på telefonen, så tror næsten jeg ville synes det var lidt stressende at få private beskeder jeg skulle svare på i løbet af dagen. Vi arbejder dog i samme bygning, så ses næsten altid til frokost eller på et andet tidspunkt i løbet af arbejdsdagen.

Anmeld

5. januar 2012

Taniakb

Vi har været sammen i snart 3 år og nu hvor jeg går hjemme, snakker vi mange gange om dagen sammen.. Får næsten hver halvanden time " jeg savner dig" - " Sku lige høre din stemme" eller bare "jeg har lige 2 min" opkald.. Så vidt det passer i arbejdet.. Nogen gange får jeg den største kærlighedserklæring på sms..

Når jeg arbejder så sms'er vi mere sammen.. Men vi snakker 'konstant' synes jeg..

Men jeg synes at blevet 'afhæning' af at snakke med ham så tit, så det er jo både godt og ondt ...

Start sms'erne og håb på at du får lidt tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.