Sms'er du med din kæreste imens arbejde/skole osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Muffin_girl

Munder skriver:

Er jo total mormor 

HAhha nej da  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Zafir

Altså så kan jeg så sige NOOO
Dengang vi IKKE var kærester endnu. Skrev i maaaaaaaaange lange mails på arbejdet... (I ARBEJDSTIDEN hehe)... Men altså, det gør vi ikke nu om dage. Vi ringer sammen, hvis der er ting og jeg skriver til ham når han er på arbejde. Når jeg er på arbejdet, så sover han jo.

Men men men. Jeg vil så sige, at efter der kom tutch telefon, så skriver han RENT faktisk sms'er Andet end ja og OK og nej Så det er skønt. Også at få sms'er der starter med : Hej skat og slutter med kærligst Tom

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Altså så kan jeg så sige NOOO
Dengang vi IKKE var kærester endnu. Skrev i maaaaaaaaange lange mails på arbejdet... (I ARBEJDSTIDEN hehe)... Men altså, det gør vi ikke nu om dage. Vi ringer sammen, hvis der er ting og jeg skriver til ham når han er på arbejde. Når jeg er på arbejdet, så sover han jo.

Men men men. Jeg vil så sige, at efter der kom tutch telefon, så skriver han RENT faktisk sms'er Andet end ja og OK og nej Så det er skønt. Også at få sms'er der starter med : Hej skat og slutter med kærligst Tom

Hvor arbejder du da henne ? Siden han sover ... 

Så han kan bedre finde ud af en touch telefon Sikke sjovt... 

Anmeld

6. januar 2012

Zafir

AalborgPigen skriver:

Hvor arbejder du da henne ? Siden han sover ... 

Så han kan bedre finde ud af en touch telefon Sikke sjovt... 

Altsåååå... Jeg har helt almindeligt arbejde. Det er jo ham der sover Han arbejder om natten, men han kører kl. 20 om aftenen, så der er nogen timer til jeg går i seng.
Så kommer han hjem når vi spiser morgenmad også sover han mens vi er på arbejde/skole/vuggestue

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Altsåååå... Jeg har helt almindeligt arbejde. Det er jo ham der sover Han arbejder om natten, men han kører kl. 20 om aftenen, så der er nogen timer til jeg går i seng.
Så kommer han hjem når vi spiser morgenmad også sover han mens vi er på arbejde/skole/vuggestue

Nåååeeeh nu er jeg med hihi 

Anmeld

6. januar 2012

Malthes mor

Nej, vi siger farvel om morgenen. Hvis jeg har aftenvagt, så ringer jeg hjem ca kl 19 for at sige godnat til drengene på hhv 2 og 5 år. Så når jeg kommer hjem fra vagt kl 22.30 har han lavet en kop the, og vi taler sammen inden vi går i seng om dagens oplevelser Og de dage hvor jeg har dagvagt siger vi farvel om morgen og ser hinanden igen kl 16.

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

Malthes mor skriver:

Nej, vi siger farvel om morgenen. Hvis jeg har aftenvagt, så ringer jeg hjem ca kl 19 for at sige godnat til drengene på hhv 2 og 5 år. Så når jeg kommer hjem fra vagt kl 22.30 har han lavet en kop the, og vi taler sammen inden vi går i seng om dagens oplevelser Og de dage hvor jeg har dagvagt siger vi farvel om morgen og ser hinanden igen kl 16.

Det lyder rigtigt dejligt.. Dejligt at i snakker sammen efter arbejde. Så man lige kan få dagens begivenheder ud af hovedet  

Anmeld

7. januar 2012

aarhusmor

Engang fik jeg masser af messenger beskeder og sms'er fra ham. Så gik det ned til at han ringede hver dag til frokost og sådan har det været hver dag i 8 år. Men på det seneste i ca. 6 måneder, hører jeg kun fra ham en gang om ugen til frokost, fordi han bare får mere og mere travlt og er ude ved kunder.

Jeg ved han glæder sig til at komme hjem og jeg ved at han ringer når han kan. Men jeg savner nu alle de søde beskeder engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.