Sms'er du med din kæreste imens arbejde/skole osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.563 visninger
177 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Muffin_girl

Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester,  imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... 

Skriver du/i til hinanden imens i er væk fra hinanden ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

malliebooh

AalborgPigen skriver:

Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester,  imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... 

Ja det gør vi, også selvom vi ikke altid har noget at snakke om, men synes det er rart lige at høre lidt fra ham. 

Anmeld

5. januar 2012

Frk-Lotusblomst

AalborgPigen skriver:

JA det gør vi, ret tit faktisk. Lige pånær siden jeg mistede så er det gået lidt ned af bakke med skriveriet - nok mest fordi vi ikke ahr været så "nyforelskede" men mere præget af hængemuler. Men det begynder at blvie bedre igen..

Anmeld

5. januar 2012

signe.

AalborgPigen skriver:

sommetider. mest om praktiske ting, som f.eks hvis han bliver forsinket, eller jeg skal have ham til at købe noget med hjem.. Dog er jeg også heldig sommetider at få en jeg savner dig besked

Anmeld

5. januar 2012

Kongmulle

AalborgPigen skriver:

Ja, altid og hver gang. Elsker at han skriver til mig at han savner mig og han elsker mig osv

Anmeld

5. januar 2012

HeidiØ

Kun praktiske ting.. han er anlægsgartner, så sys det er skide irriterende at skulle ha handsker af eller hvad han nu laver .. meeen er da heldig af og til! Men han ringer for det meste!

Nu går han hjemme her i vinteren, så taler vi sammen i stedet, hehe!

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Kongmulle skriver:

Ja, altid og hver gang. Elsker at han skriver til mig at han savner mig og han elsker mig osv

Hæld lige salt i såret..

Ej.. Det er da dejligt.. Jeg ved bare ikke hvordan vi skal få det op at køre igen.. Han er skide dårligt til sms.. Og så er hans tlf halv kaput... 

Anmeld

5. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Kun hvis det er vigtigt ellers ikke

Anmeld

5. januar 2012

.....

Ja vi sms'er altid sammen i løbet af dagen..dog nogen gange mere end andre dage..kommer an på hvor travlt vi har . Men synes det er ret hyggeligt at skrive sammen

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

signe. skriver:

sommetider. mest om praktiske ting, som f.eks hvis han bliver forsinket, eller jeg skal have ham til at købe noget med hjem.. Dog er jeg også heldig sommetider at få en jeg savner dig besked

Her er det også mest praktiske ting.. Så du bliver heller ikke overfaldet med hjerter og andre love sms'er? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.