Sms'er du med din kæreste imens arbejde/skole osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Muffin_girl

Tina&Martin skriver:

vi skrev mange morgenbreve til hinanden og sms'er i løbet af dagen. Det er ikke så meget mere som i starten, men der kommer stadig en skøn sms ind når jeg mindst venter det... Skriver stadig en masse til min mand, og så svarer han når han kan.

Tror også mest det er kvinder der gør det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Muffin_girl

Morellen skriver:

Vi sender godnat-sms til hinanden når min mand arbejder om natten..det er egentlig meget hyggelig Det er dog meget forskelligt hvornår han har mulighed til at sende sms, så nogle gange får jeg godnat-sms først kl 03..
Ellers sender vi kun sms hvis det er noget specielt, som at købe ind osv...
Kan godt være enig med dig i at man kan savne de søde smser som tit tikket ind på mobilen i starten

Er glad for du er enig med dig.. Ja en besked med at huske at købe mælk, det er knap så romantisk

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Kongmulle skriver:

Super, har allerede helt kriller i maven på dine vegne

Så har han svaret Heldigvis noget sødt tilbage.. Han blev også helt overrasket

Anmeld

5. januar 2012

2babygirls

AalborgPigen skriver:

Tror også mest det er kvinder der gør det  

Ja, de er alt for opslugte af arbejde til at spise eller svare på sms'er, altså

Anmeld

5. januar 2012

signe.

AalborgPigen skriver:

Her er det også mest praktiske ting.. Så du bliver heller ikke overfaldet med hjerter og andre love sms'er? 

Nej det ville være synd at sige Det kan ske i en periode, men ellers ikke.. Men egentlig er det okay.. bare han husker at fortælle det når vi så ses, og det gør han

Han har egen maskinstation så han arbejder rigtig meget i 8 måneder om året, og ud på de sene aftener når han har kørt en hel dag er han god til at skrive hjem eller ringe.. også for at høre hvordan dagen er gået når nu jeg gå hjemme med 2 små.. men når han er på arbejde i vinterhalvåret og er hjemme ca kl 16, bliver det ikke til så meget skriveri for der ses vi jo ret hurtigt, og ikke som i sæsonen hvor jeg næsten aldrig ser ham

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

signe. skriver:

Nej det ville være synd at sige Det kan ske i en periode, men ellers ikke.. Men egentlig er det okay.. bare han husker at fortælle det når vi så ses, og det gør han

Han har egen maskinstation så han arbejder rigtig meget i 8 måneder om året, og ud på de sene aftener når han har kørt en hel dag er han god til at skrive hjem eller ringe.. også for at høre hvordan dagen er gået når nu jeg gå hjemme med 2 små.. men når han er på arbejde i vinterhalvåret og er hjemme ca kl 16, bliver det ikke til så meget skriveri for der ses vi jo ret hurtigt, og ikke som i sæsonen hvor jeg næsten aldrig ser ham

Det skal heller ikke være en ligegyldig ting Men fordi man mener det

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Tina&Martin skriver:

Ja, de er alt for opslugte af arbejde til at spise eller svare på sms'er, altså

Jaaa tsk 

Anmeld

5. januar 2012

signe.

signe. skriver:

men hver praktisk sms bliver altid startet med hej skat og afsluttet med kys.. så bliver den knap så praktisk

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

signe. skriver:

men hver praktisk sms bliver altid startet med hej skat og afsluttet med kys.. så bliver den knap så praktisk

Også her Men du ved syntes nogen gange dagligdagen kan være lidt triviel...  

Anmeld

5. januar 2012

signe.

AalborgPigen skriver:

Også her Men du ved syntes nogen gange dagligdagen kan være lidt triviel...  

Kender det alt for godt... som sagt går jeg hjemme og har gjort det i 2 år til mats da vi har 2 børn med kun 15 mdrs mellemrum, og begge født for tidligt.. så her går dagene med dem(hyggeligt nok dog), så kommer faren hjem sidst på eftermiddagen, der laves mad(mig) vi spiser, dedn ældste bliver puttet, den lille bliver leget med og så godnat. Og kæresten er ofte i værkstedet efter arbejde for at klargøre sine maskiner. Det er helt i orden, for det skal jo gøres... men hverdagene er MEGET ens herhjemme Men den 14, skal vi i byen emd et vennepar som også har 3 børn, så det bliver godt. det er 1 gang jeg skal i Gaden i 2,5 år, så jeg ser frem til det... Så kan kæresten og jeg også lige opleve lidt spas MED hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.