Sms'er du med din kæreste imens arbejde/skole osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

TR

AalborgPigen skriver:

Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester,  imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... 

Skriver du/i til hinanden imens i er væk fra hinanden ? 

Ja det gør vi men ikk så meget at det er kærlighedes beskeder, det mere hvis det er længere tid vi er hver for sig og sådan , at det er kærligheds beskeder ... .. Men vi snakker sammen stort set hver dag .. Dejligt !

Men jeg forstår godt du savner det, for det gør selv jeg, med de der søde/dejlige beskeder som der var da man startet sammen .. ihh husker det så tydeligt, hvor var det skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Frk-Lotusblomst

AalborgPigen skriver:

Jeg siger tak

'Så er det ikke altid så slemt at tage initiativ når man får noget igen.

Anmeld

5. januar 2012

SS82

AalborgPigen skriver:

Det er dejligt at høre Det må jeg prøve.. Nu kaster jeg mig snart ud i det  

det synes jeg bestemt du skal gøre

Anmeld

5. januar 2012

TR

AalborgPigen skriver:

Tror også mest det er kvinder der gør det  

Det så også kvinderne der svaner de kærlige smser .. så det jo lidt snyd at det hver gang er dem der skriver ,.. ( håber du forstår hva jeg mener)

Anmeld

5. januar 2012

MariaJ

AalborgPigen skriver:

Ja når i også er i samme bygning ville det nok være lidt fjollet

Ja, jeg har i hvert fald aldrig tænkt på det som noget jeg savner. Men jeg kan godt forstå dig. Jeg tror det handler lidt om at man håber den anden viser en lidt kærlig opmærksomhed i løbet af dagen, og det synes jeg egentlig manden og jeg er ret gode til (bare på en anden måde end via sms).

Godt han svarede på din sms. Nogle gange er det jo nok at en tager det første skridt.

Anmeld

5. januar 2012

MLT

Manden og jeg kan simpelthen ikke skrive sammen. Vi bliver stort set altid uvenner, når vi skriver sammen . Hvis vi skal have fat på hinanden, så ringer vi altid. Det er sjældent, at det bliver skrevet over en sms .. Dog sker det da, at vi sender en sød sms til hinanden

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

MariaJ skriver:

Ja, jeg har i hvert fald aldrig tænkt på det som noget jeg savner. Men jeg kan godt forstå dig. Jeg tror det handler lidt om at man håber den anden viser en lidt kærlig opmærksomhed i løbet af dagen, og det synes jeg egentlig manden og jeg er ret gode til (bare på en anden måde end via sms).

Godt han svarede på din sms. Nogle gange er det jo nok at en tager det første skridt.

Ja nemlig ! Ja kan jo ikke hjælpe at man brokker sig, men ikke gør noget ved det

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

TR skriver:

Det så også kvinderne der svaner de kærlige smser .. så det jo lidt snyd at det hver gang er dem der skriver ,.. ( håber du forstår hva jeg mener)

Ja nemlig hihi Forstår godt hvad du mener 

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Slott skriver:

det synes jeg bestemt du skal gøre

Se tidligere svar Har skrevet

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Frk-Lotusblomst skriver:

'Så er det ikke altid så slemt at tage initiativ når man får noget igen.

Nej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.