Sms'er du med din kæreste imens arbejde/skole osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Muffin_girl

TR skriver:

Ja det gør vi men ikk så meget at det er kærlighedes beskeder, det mere hvis det er længere tid vi er hver for sig og sådan , at det er kærligheds beskeder ... .. Men vi snakker sammen stort set hver dag .. Dejligt !

Men jeg forstår godt du savner det, for det gør selv jeg, med de der søde/dejlige beskeder som der var da man startet sammen .. ihh husker det så tydeligt, hvor var det skønt

Ja man kan godt savne det. Men har heldigvis fået noget andet dejligt igen En masse andre søde ting. Som faktisk betyder mere-.. Jeg elsker ham i hvert fald mere og mere for hver dag.. Hvis du forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Muffin_girl

Filuca skriver:

Hehe, MÆND!!

Ja mææænnnddd

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

EmmaJosephine skriver:

Manden og jeg kan simpelthen ikke skrive sammen. Vi bliver stort set altid uvenner, når vi skriver sammen . Hvis vi skal have fat på hinanden, så ringer vi altid. Det er sjældent, at det bliver skrevet over en sms .. Dog sker det da, at vi sender en sød sms til hinanden

Uvenner ?! Det var da ikke godt. Godt i kan ringe så

Anmeld

5. januar 2012

TR

AalborgPigen skriver:

Ja man kan godt savne det. Men har heldigvis fået noget andet dejligt igen En masse andre søde ting. Som faktisk betyder mere-.. Jeg elsker ham i hvert fald mere og mere for hver dag.. Hvis du forstår

Forstår godt hva du mener Det samme her med min

Anmeld

5. januar 2012

Lisbeth85

AalborgPigen skriver:

Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester,  imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... 

Skriver du/i til hinanden imens i er væk fra hinanden ? 

Ja, det gør vi  Han skriver som oftest først, og så svarer jeg. Det er rigtig hyggeligt synes jeg, lige at høre fra hinanden. Vi har også en del lange dage (jeg er hjemme tidligt, men kæresten arb. i Vejle, og er først senere hjemme). Vi har været sammen i 1 år og 1 måned, og gør det stadig. I starten var det MEGET mere, da vi ikke boede sammen, men nu er det bare når vi er hver for sig

Anmeld

5. januar 2012

TR

AalborgPigen skriver:

Ja nemlig hihi Forstår godt hvad du mener 

Mænd må bare tage sig lidt sammen, de ved jo god hva damerne vil have :p

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Lisbeth85 skriver:

Ja, det gør vi  Han skriver som oftest først, og så svarer jeg. Det er rigtig hyggeligt synes jeg, lige at høre fra hinanden. Vi har også en del lange dage (jeg er hjemme tidligt, men kæresten arb. i Vejle, og er først senere hjemme). Vi har været sammen i 1 år og 1 måned, og gør det stadig. I starten var det MEGET mere, da vi ikke boede sammen, men nu er det bare når vi er hver for sig

Hihi ja det er noget andet når man ik bor sammen

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

TR skriver:

Mænd må bare tage sig lidt sammen, de ved jo god hva damerne vil have :p

Tror du ? Min mand løber nogen gange rundt med hovedet inde i rumpetten.. Og har brugt for hints

Anmeld

5. januar 2012

TR

Tror du ? Min mand løber nogen gange rundt med hovedet inde i rumpetten.. Og har brugt for hints

Hehehehehehehhe ... Jeg har i hvert fald sagt det flere gange til min, hva jeg kan lide  og så venter jeg bare til det sker, for det gør det på et tidspunkt, når hans savn er stor nok

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

TR skriver:

Hehehehehehehhe ... Jeg har i hvert fald sagt det flere gange til min, hva jeg kan lide

også mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.