Sms'er du med din kæreste imens arbejde/skole osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Mira0911

AalborgPigen skriver:

Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester,  imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... 

Skriver du/i til hinanden imens i er væk fra hinanden ? 

Jeps hver dag når han er på arbejde.. og omvendt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Muffin_girl

Kongmulle skriver:

Uhh jeg kan mærke linjen bliver hot i Aalborg

Gir du ikke lige en update, om projektet lykkedes? Er da vildt nysgerrig

Hot ved jeg ikke Men skriver et eller andet bavl hihi.. Jo skrive lige en update når han svarer  

Anmeld

5. januar 2012

Kongmulle

AalborgPigen skriver:

Hot ved jeg ikke Men skriver et eller andet bavl hihi.. Jo skrive lige en update når han svarer  

Super, har allerede helt kriller i maven på dine vegne

Anmeld

5. januar 2012

sandorff

AalborgPigen skriver:

Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester,  imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... 

Skriver du/i til hinanden imens i er væk fra hinanden ? 

min mand og jeg taler sammen et par gange i løbet af dagen, sms kan det også blive til engang imellem.
jeg arbejder som dagplejer, så så børnene er puttet ringer jeg til ham og vi snakker om hvad vi har oplevet af sjove ting i løbet af dagen osv.
vi har været sammen i 8 år nu og det med at snakke sammen flere gange i løbet af dagen kommer vi sku nok til at gøre resten af vores dage

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Mira0911 skriver:

Jeps hver dag når han er på arbejde.. og omvendt... 

SNYD !!!!

Anmeld

5. januar 2012

HeidiØ

Giraffen skriver:

hehe skægt min kæreste er også uddannet anlægsgartner så han ringer også helst øv at han er vinterfyret der er vi lidt heldigere herhjemme det har han endnu ikke prøvet

Hehe ja, det er også forståeligt nok!

Det er faktisk heller ikke før i år han er kommet så vidt, eller hva man siger! .. han har altid haft snerydning.. Men i år er det måske også lidt mere selvvalgt så han tar en slags barsel

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

sandorff skriver:

min mand og jeg taler sammen et par gange i løbet af dagen, sms kan det også blive til engang imellem.
jeg arbejder som dagplejer, så så børnene er puttet ringer jeg til ham og vi snakker om hvad vi har oplevet af sjove ting i løbet af dagen osv.
vi har været sammen i 8 år nu og det med at snakke sammen flere gange i løbet af dagen kommer vi sku nok til at gøre resten af vores dage

Ej hvor lyder det hyggeligt  

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Kongmulle skriver:

Super, har allerede helt kriller i maven på dine vegne

Også mig.. Venter spændt  

Anmeld

5. januar 2012

Mira0911

AalborgPigen skriver:

SNYD !!!!

Det er skønt... 

Anmeld

5. januar 2012

Frk-Lotusblomst

AalborgPigen skriver:

Nu stjæler jeg din besked Hahah og prøver mig frem.. Ja man må selv ud af busken og igang .. 

hehe, det gør du bare. og så kan du bare rette rundt i den og tilføje. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.