Sms'er du med din kæreste imens arbejde/skole osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Muffin_girl

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe, det gør du bare. og så kan du bare rette rundt i den og tilføje. hehe

Nu er den sendt.. Vupti.. Håber på svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Frk-Lotusblomst

AalborgPigen skriver:

Nu er den sendt.. Vupti.. Håber på svar

Wuup, wuup.

Og hvis han ikke sender svar giver du ham en fin hentydning når han kommer hjem = - Tak for svar på min sms idag skat.

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Frk-Lotusblomst skriver:

Wuup, wuup.

Og hvis han ikke sender svar giver du ham en fin hentydning når han kommer hjem = - Tak for svar på min sms idag skat.

Okay det prøver jeg.. Tusinde mange tak  

Anmeld

5. januar 2012

MorEllen

Vi sender godnat-sms til hinanden når min mand arbejder om natten..det er egentlig meget hyggelig Det er dog meget forskelligt hvornår han har mulighed til at sende sms, så nogle gange får jeg godnat-sms først kl 03..
Ellers sender vi kun sms hvis det er noget specielt, som at købe ind osv...
Kan godt være enig med dig i at man kan savne de søde smser som tit tikket ind på mobilen i starten

Anmeld

5. januar 2012

2babygirls

AalborgPigen skriver:

Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester,  imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... 

Skriver du/i til hinanden imens i er væk fra hinanden ? 

vi skrev mange morgenbreve til hinanden og sms'er i løbet af dagen. Det er ikke så meget mere som i starten, men der kommer stadig en skøn sms ind når jeg mindst venter det... Skriver stadig en masse til min mand, og så svarer han når han kan.

Anmeld

5. januar 2012

Loa

Vi sidde begge på kontor, så her bliver det lidt mailkorrespondance hvis der er noget vi lige vil dele med den anden 

Dejlig nemt og let at skjule for chefen 

Anmeld

5. januar 2012

Frk-Lotusblomst

AalborgPigen skriver:

Okay det prøver jeg.. Tusinde mange tak  

Velbekomme. hehe. jeg håber det bærer frugt.

Anmeld

5. januar 2012

betski

AalborgPigen skriver:

Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester,  imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... 

Skriver du/i til hinanden imens i er væk fra hinanden ? 

Nej når jeg er på arbejde, så er jeg på arbejde. Jeg tror nu heller ikke min chef vil synes om, at jeg sidder og sms'er. Det er ok med en praktisk besked, men nej vi sender ikke "hygge" sms'er til hinanden.

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

duddi. skriver:

Nej når jeg er på arbejde, så er jeg på arbejde. Jeg tror nu heller ikke min chef vil synes om, at jeg sidder og sms'er. Det er ok med en praktisk besked, men nej vi sender ikke "hygge" sms'er til hinanden.

Nej tror jeg du har ret i.. Tror mange chefer ville blive overrasket hvis de vidste hvor mange der smset på jobbet 

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Frk-Lotusblomst skriver:

Velbekomme. hehe. jeg håber det bærer frugt.

Så fik jeg en besked tilbage Han skrev heldigvis noget sødt tilbage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.