Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: tror det er meget normalt at man "stopper" lidt med det .. vi skrev os rigtig meget sammen når vi var i skole eller på job .. men nu bor man jo sammen og er sammen 24/7 uden for skole og arbejde, så tror måske man tager tiden som lidt "luft" og bruger den på at få det der savn til den anden person .. ved ikk om det er forkert skreven hihi ..
tror det er meget normalt at man "stopper" lidt med det ..
vi skrev os rigtig meget sammen når vi var i skole eller på job .. men nu bor man jo sammen og er sammen 24/7 uden for skole og arbejde, så tror måske man tager tiden som lidt "luft" og bruger den på at få det der savn til den anden person ..
ved ikk om det er forkert skreven hihi ..
Tror jeg du har helt ret i faktisk
Frk-Lotusblomst skriver: SÅÅÅÅÅÅDAN. SÅ er det bare med at holde det ved lige.
SÅÅÅÅÅÅDAN. SÅ er det bare med at holde det ved lige.
Har har lige sendt sådan en mail lignede ting, over nettet. I sådan en dropbox vi bruger til vores papir Der smeltede mit hjerte igen
Peanut skriver: I forhold til ingenting er det da meget ja, men det er jo ikke nogle "søde" eller "kærlige" sms'er.. Det er bare lidt hvordan det går osv..
I forhold til ingenting er det da meget ja, men det er jo ikke nogle "søde" eller "kærlige" sms'er.. Det er bare lidt hvordan det går osv..
Hihi tror bare jeg skal være tålmodig
MariaJ skriver: Nej, det gør vi ikke. Vi ringer tit i løbet af dagen, hvis der er noget praktisk vi skal aftale, men ellers ikke. Jeg er ikke selv særlig vild med at sidde og skrive på telefonen, så tror næsten jeg ville synes det var lidt stressende at få private beskeder jeg skulle svare på i løbet af dagen. Vi arbejder dog i samme bygning, så ses næsten altid til frokost eller på et andet tidspunkt i løbet af arbejdsdagen.
Nej, det gør vi ikke. Vi ringer tit i løbet af dagen, hvis der er noget praktisk vi skal aftale, men ellers ikke. Jeg er ikke selv særlig vild med at sidde og skrive på telefonen, så tror næsten jeg ville synes det var lidt stressende at få private beskeder jeg skulle svare på i løbet af dagen. Vi arbejder dog i samme bygning, så ses næsten altid til frokost eller på et andet tidspunkt i løbet af arbejdsdagen.
Ja når i også er i samme bygning ville det nok være lidt fjollet
Taniakb skriver: Vi har været sammen i snart 3 år og nu hvor jeg går hjemme, snakker vi mange gange om dagen sammen.. Får næsten hver halvanden time " jeg savner dig" - " Sku lige høre din stemme" eller bare "jeg har lige 2 min" opkald.. Så vidt det passer i arbejdet.. Nogen gange får jeg den største kærlighedserklæring på sms.. Når jeg arbejder så sms'er vi mere sammen.. Men vi snakker 'konstant' synes jeg.. Men jeg synes at blevet 'afhæning' af at snakke med ham så tit, så det er jo både godt og ondt ...Start sms'erne og håb på at du får lidt tilbage
Vi har været sammen i snart 3 år og nu hvor jeg går hjemme, snakker vi mange gange om dagen sammen.. Får næsten hver halvanden time " jeg savner dig" - " Sku lige høre din stemme" eller bare "jeg har lige 2 min" opkald.. Så vidt det passer i arbejdet.. Nogen gange får jeg den største kærlighedserklæring på sms.. Når jeg arbejder så sms'er vi mere sammen.. Men vi snakker 'konstant' synes jeg.. Men jeg synes at blevet 'afhæning' af at snakke med ham så tit, så det er jo både godt og ondt ...Start sms'erne og håb på at du får lidt tilbage
Tak må jeg prøve Ja man bliver afhængig af det skidt
AalborgPigen skriver: Har har lige sendt sådan en mail lignede ting, over nettet. I sådan en dropbox vi bruger til vores papir Der smeltede mit hjerte igen
Filuca skriver: Vi sms'er ikke så meget, det er mest om praktiske ting, men det skyldes at min kæreste synes det tager så lang tid at skrive en sms Til gengæld ringer vi sammen mange gange om dagen - og der får jeg altid søde ord med på vejen
Vi sms'er ikke så meget, det er mest om praktiske ting, men det skyldes at min kæreste synes det tager så lang tid at skrive en sms Til gengæld ringer vi sammen mange gange om dagen - og der får jeg altid søde ord med på vejen
Han lyder som min.. Han hader også sms..
Frk-Lotusblomst skriver: hehe.. DEJLIGT... ja se så er der gang i det igen.
hehe.. DEJLIGT... ja se så er der gang i det igen.
Jeg siger tak
AalborgPigen skriver: Han lyder som min.. Han hader også sms..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128