Sms'er du med din kæreste imens arbejde/skole osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Giraffen

AalborgPigen skriver:

Vi bor også sammen Men altså syntes bare jeg savner det alligevel. Er han så god til at sige søde ting til dig ? Min kæreste sidder på kontor, men er i mange møder .. Men syntes bare godt han kunne smide en sød sms... 

Men ja så kan jeg godt forstå at du hellere vil have ham tidligt hjem..

ja det er han, men ikke sådan over sms-typen, men jeg ved bare 100% at han elsker mig over alt på jorden og det er han også god til at fortælle mig, så jeg har nok ikke samme behov... måske skal du lade din kæreste fortælle at han elsker dig på hans egen måde, hvis sms'er ikke lige er ham så bliver det jo mere en sur pligt for ham end et hyggeligt øjeblik jeg hader selv at skrive sms'er men det er fordi jeg altid trykker forkert på spasser-iphone-tastaturet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Muffin_girl

Giraffen skriver:

ja det er han, men ikke sådan over sms-typen, men jeg ved bare 100% at han elsker mig over alt på jorden og det er han også god til at fortælle mig, så jeg har nok ikke samme behov... måske skal du lade din kæreste fortælle at han elsker dig på hans egen måde, hvis sms'er ikke lige er ham så bliver det jo mere en sur pligt for ham end et hyggeligt øjeblik jeg hader selv at skrive sms'er men det er fordi jeg altid trykker forkert på spasser-iphone-tastaturet  

Altså han siger det tit herhjemme.. Og jeg ved også han mener det. Men du har nok ret i at jeg skal slappe lidt af .. Og lade ham gøre tingene på sin egen måde.. 

Anmeld

5. januar 2012

Nattøs

vi skriver meget lidt når jeg møder ind, for jeg arbejder med børn, så tiden er knap. Det er kun hvis der næsten ingen børn er i klubben

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Kongmulle skriver:

Nå ja, 100 år er jo næsten heller ingen ventetid på en sød sms *G*

Jo, jeg syntes du skal kaste dig ud i det. Engang imellem er de hankøn squ så tungnemme Prøv at sende nogle søde beskeder til ham og se hvad respons du får.

Engang imellem sender min mand mig en der er totalt pladder romantisk,men jeg ELSKER det Og især når de kommer fuldstændig ud af det blå. Så får man helt kriller i maven

HAhah nej 100 år det er ikke slemt, vel ?

Okay så kaster jeg mig ud i et eller andet pladder romantisk Jeg må bare gøre mit bedste  

Anmeld

5. januar 2012

SS82

Vi både ringer og skriver sammen - dog ikke så meget som i starten. Men fantadtisk at komme ud til en dejlig besked. Vi ringer også altid sammen mens jeg er på vej på arbejde og igen når jeg kører hjem af. Det er skønt. Hvad med at du selv begynder at skrive til ham. Savner dig skat eller glæder mig til at se dig senere. Hvis du gør det nogle gange skal han vel nok også komme med på det.

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Nattøs skriver:

vi skriver meget lidt når jeg møder ind, for jeg arbejder med børn, så tiden er knap. Det er kun hvis der næsten ingen børn er i klubben

Dejligt at høre At der er andre i samme situation  

Anmeld

5. januar 2012

Kongmulle

AalborgPigen skriver:

HAhah nej 100 år det er ikke slemt, vel ?

Okay så kaster jeg mig ud i et eller andet pladder romantisk Jeg må bare gøre mit bedste  

Uhh jeg kan mærke linjen bliver hot i Aalborg

Gir du ikke lige en update, om projektet lykkedes? Er da vildt nysgerrig

Anmeld

5. januar 2012

Frk-Lotusblomst

AalborgPigen skriver:

Nej men jeg aner faktisk ikke hvad jeg skal skrive ? ! Tænk sig så dum man kan føle sig... 

Det er godt at høre.. Håber snart I er heldige igen ! 

Ja men det er jo nemmest at give den anden skylden Ej jeg ved godt det også er mig der skal tage initiativ..

Du skal bare skrive hvad der falder dig ind.

"Hej skat..
Jeg håber du har en god dag på job. Jeg sidder her i skolen og tænker på hvor meget jeg savner dig idag Elsker dig, din <3"

^^Den kan jo krydres meget mere op men det er ting som jeg ikke vil skrive her. Hahahahah..

Tak. Ja det er sku nemmeste. haha.. Men nogengange for at få det man gerne vil have må man selv igang på tangenterne.

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Slott skriver:

Vi både ringer og skriver sammen - dog ikke så meget som i starten. Men fantadtisk at komme ud til en dejlig besked. Vi ringer også altid sammen mens jeg er på vej på arbejde og igen når jeg kører hjem af. Det er skønt. Hvad med at du selv begynder at skrive til ham. Savner dig skat eller glæder mig til at se dig senere. Hvis du gør det nogle gange skal han vel nok også komme med på det.

Det er dejligt at høre Det må jeg prøve.. Nu kaster jeg mig snart ud i det  

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Frk-Lotusblomst skriver:

Du skal bare skrive hvad der falder dig ind.

"Hej skat..
Jeg håber du har en god dag på job. Jeg sidder her i skolen og tænker på hvor meget jeg savner dig idag Elsker dig, din <3"

^^Den kan jo krydres meget mere op men det er ting som jeg ikke vil skrive her. Hahahahah..

Tak. Ja det er sku nemmeste. haha.. Men nogengange for at få det man gerne vil have må man selv igang på tangenterne.

Nu stjæler jeg din besked Hahah og prøver mig frem.. Ja man må selv ud af busken og igang .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.