Sms'er du med din kæreste imens arbejde/skole osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Giraffen

AalborgPigen skriver:

Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester,  imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... 

Skriver du/i til hinanden imens i er væk fra hinanden ? 

det er meget sjældent her - men vi bor også sammen så vi er jo de første der ser hinanden inden og efter arbejde men henover julen hvor vi har været ved hver vores familie har vi skrevet og ringet sammen om aftenen for at sige godnat

Men sådan hele dagen er slet ikke noget, der kan lade sig gøre - hans arbejde er meget fysisk så han ville blive skør i bolden og komme meget senere hjem hvis han sku rende og sms'e til mig hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Muffin_girl

Frk-Lotusblomst skriver:

Der er ikke andet for en at tage initiativet og så krydre de sms'er lidt op hvis det er det der skal få gang i skriveriet igen.

Taaak. Det går helt ok, hverdagen er da næsten blevet sig selv igen.
Jeg håber også i snart får gang i skriveriet, det er sååå dejlig bekræftende når man får en sød besked. Men vi skal jo huske at det skal være begge veje.

Nej men jeg aner faktisk ikke hvad jeg skal skrive ? ! Tænk sig så dum man kan føle sig... 

Det er godt at høre.. Håber snart I er heldige igen ! 

Ja men det er jo nemmest at give den anden skylden Ej jeg ved godt det også er mig der skal tage initiativ..

Anmeld

5. januar 2012

Giraffen

HeidiØ skriver:

Kun praktiske ting.. han er anlægsgartner, så sys det er skide irriterende at skulle ha handsker af eller hvad han nu laver .. meeen er da heldig af og til! Men han ringer for det meste!

Nu går han hjemme her i vinteren, så taler vi sammen i stedet, hehe!

hehe skægt min kæreste er også uddannet anlægsgartner så han ringer også helst øv at han er vinterfyret der er vi lidt heldigere herhjemme det har han endnu ikke prøvet

Anmeld

5. januar 2012

jydeinden

AalborgPigen skriver:

Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester,  imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... 

Skriver du/i til hinanden imens i er væk fra hinanden ? 

lige nu gør vi, men når jeg begynder på studie er det ikke sikkert

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Giraffen skriver:

det er meget sjældent her - men vi bor også sammen så vi er jo de første der ser hinanden inden og efter arbejde men henover julen hvor vi har været ved hver vores familie har vi skrevet og ringet sammen om aftenen for at sige godnat

Men sådan hele dagen er slet ikke noget, der kan lade sig gøre - hans arbejde er meget fysisk så han ville blive skør i bolden og komme meget senere hjem hvis han sku rende og sms'e til mig hele tiden

Vi bor også sammen Men altså syntes bare jeg savner det alligevel. Er han så god til at sige søde ting til dig ? Min kæreste sidder på kontor, men er i mange møder .. Men syntes bare godt han kunne smide en sød sms... 

Men ja så kan jeg godt forstå at du hellere vil have ham tidligt hjem..

Anmeld

5. januar 2012

Kongmulle

AalborgPigen skriver:

Ja jeg husker det tydeligt For de der 100 år siden hvor jeg fik en sød besked.. Ej hahha..  

Han er sku en spade til sådan noget.. Og ved ikke om jeg bare skal prøve hver dag og se hvad der sker ? 

Nå ja, 100 år er jo næsten heller ingen ventetid på en sød sms *G*

Jo, jeg syntes du skal kaste dig ud i det. Engang imellem er de hankøn squ så tungnemme Prøv at sende nogle søde beskeder til ham og se hvad respons du får.

Engang imellem sender min mand mig en der er totalt pladder romantisk,men jeg ELSKER det Og især når de kommer fuldstændig ud af det blå. Så får man helt kriller i maven

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

jydeinden skriver:

lige nu gør vi, men når jeg begynder på studie er det ikke sikkert

Skriver i tit sammen ? Eller bare sådan en gang imellem ? 

Anmeld

5. januar 2012

B&J

vi har været sammen i 3½år og vi skriver stadig sammen over sms og ringer til hinanden når vi er på arbejde...  vi gør det ikke hverdag men næsten...

og til TS jeg kan godt forstå dig for det er dejligt og hyggeligt men snak med din kæreste om det.. eller prøv selv at skrive nogle smser og se om han ikke svare

Anmeld

5. januar 2012

malliebooh

AalborgPigen skriver:

Ej jeg gad godt min kæreste var mere sådan.. Man kan godt savne det.. Men jeg kunne selvfølgelig selv starte.. Tror jeg giver ham en ny tlf.. Han påstår det er hans tlf skyld 

Altså vi kunne også snakke om mange flere ting i starten, det er mest praktiske ting og hvad vi lige har tænkt på og sådan.. En gang imellem søde beskeder, men ja, det kunne du jo, så kan han ihvertfald ikke give skylden på den

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

MalleH skriver:

Altså vi kunne også snakke om mange flere ting i starten, det er mest praktiske ting og hvad vi lige har tænkt på og sådan.. En gang imellem søde beskeder, men ja, det kunne du jo, så kan han ihvertfald ikke give skylden på den

Ja her er det også mest den der har du købt ind? ja.. Okay .. Vi ses .. hej hej..

Men ja må nok bare have tlf op af lommen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.