Sms'er du med din kæreste imens arbejde/skole osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Lone Jakobsen

tja.. det gør vi, men det er mest praktiske ting

"henter du lige et par liter mælk på vej hjem", eller "husk jeg skal til frisøren kl. 17"

ingen romantiske beskeder og søde kærligheds erklæringer... det gjorde vi mest da vi var helt ny forelskede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Muffin_girl

Frk-Lotusblomst skriver:

JA det gør vi, ret tit faktisk. Lige pånær siden jeg mistede så er det gået lidt ned af bakke med skriveriet - nok mest fordi vi ikke ahr været så "nyforelskede" men mere præget af hængemuler. Men det begynder at blvie bedre igen..

Her skyldes det også af jeg har haft en underlivssygdom som har skabt en del luft imellem os.. Men er nu ved at blive bedre.. Men jeg aner bare ikke hvordan vi skal komme op på hesten igen.. ! 

Kram til dig, håber du snart for 2 streger + en masse søde beskeder 

Anmeld

5. januar 2012

Maja_4000

Ikke lige for tiden .. Min kæreste er lige startet på nyt arbejde , og vil nok helst ikke give indtryk af at han sms'er konstant Men han skriver ligeså snart han er gået ud af døren

Anmeld

5. januar 2012

Thalia

Vi skriver sammen dagligt - ikke med sms, men via mail. msn eller lignende.

Det er dog primært sådan noget "Hvornår skal vi i IKEA", "Hvad tid henter vi børn i dag" og "Er det ok at jeg lige tager en uge til London" samtaler.

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

MalleH skriver:

Ja det gør vi, også selvom vi ikke altid har noget at snakke om, men synes det er rart lige at høre lidt fra ham. 

Ej jeg gad godt min kæreste var mere sådan.. Man kan godt savne det.. Men jeg kunne selvfølgelig selv starte.. Tror jeg giver ham en ny tlf.. Han påstår det er hans tlf skyld 

Anmeld

5. januar 2012

Frk-Lotusblomst

AalborgPigen skriver:

Her skyldes det også af jeg har haft en underlivssygdom som har skabt en del luft imellem os.. Men er nu ved at blive bedre.. Men jeg aner bare ikke hvordan vi skal komme op på hesten igen.. ! 

Kram til dig, håber du snart for 2 streger + en masse søde beskeder 

Der er ikke andet for en at tage initiativet og så krydre de sms'er lidt op hvis det er det der skal få gang i skriveriet igen.

Taaak. Det går helt ok, hverdagen er da næsten blevet sig selv igen.
Jeg håber også i snart får gang i skriveriet, det er sååå dejlig bekræftende når man får en sød besked. Men vi skal jo huske at det skal være begge veje.

Anmeld

5. januar 2012

Kongmulle

AalborgPigen skriver:

Hæld lige salt i såret..

Ej.. Det er da dejligt.. Jeg ved bare ikke hvordan vi skal få det op at køre igen.. Han er skide dårligt til sms.. Og så er hans tlf halv kaput... 

Nå ja, sorry

Men altså, det ER dejligt, og derfor syntes jeg da i skal gøre det igen, især fordi du savner det

Han kan da øve sig den kære mand Kan du ikke bare prøve at starte selv? og se om han ikke fanger pointen? og så må han da ha en ny tlf

Anmeld

5. januar 2012

Bassemor<3

kun hvis det er noget vigtigt ! vi bor jo sammen, og kan være kærester når vi er hjemme sammen, synes godt det kan blive for meget af det gode, og så skal man passe på man ikke bliver træt af hinanden 

Anmeld

5. januar 2012

Darling<3

Hver dag

Bliver som regl vækket af et jeg elsker dig opkald, ellers får jeg en sms med det han ville sige<3

Og nu hvor jeg venter vores første barn, får jeg også dagligt en besked med teksten - Honey, jeg glæder mig helt vildt til at blive far til vores smukke barn<3

Elsker den mand!!

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Kongmulle skriver:

Nå ja, sorry

Men altså, det ER dejligt, og derfor syntes jeg da i skal gøre det igen, især fordi du savner det

Han kan da øve sig den kære mand Kan du ikke bare prøve at starte selv? og se om han ikke fanger pointen? og så må han da ha en ny tlf

Ja jeg husker det tydeligt For de der 100 år siden hvor jeg fik en sød besked.. Ej hahha..  

Han er sku en spade til sådan noget.. Og ved ikke om jeg bare skal prøve hver dag og se hvad der sker ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.