Mira0911 skriver:
Vil ikke græde over spildt mælk - Det vokser jo ud igen... Men er lidt ked af det er endt som det er...
Nu har jeg lige læst tråden igennem, og du virker som "tjaah, det vokser heldigvis ud igen".. Din frisure er ABSOLUT IKKE som på billedet! hun har klippet ALT for meget af!
BLIV FOR HELVEDE SUR PÅ DEN SKIDE FRISØR!! 
Jeg syns at du, og din kæreste skal gå ned til frisøren imorgen, kræve at snakke med ejeren, og vise hende billedet, og få jeres penge retur + ekstra kompensation, evt. kontanter, eller produkter. Og hvis de ikke er medgørelige, så er den eneste udvej at "skabe" dig, snak HØJT og SKUFFET så alle andre i salonen kan høre at der ikke er helt styr på det de laver 
Jeg ville være RASENDE hvis en frisør havde været så skeløjet at hun ikke kunne se hva fanden det var hun lavede!
Ved godt jeg lyder lidt strid, men jeg er af den holdning at hvis jeg betaler for noget, skal jeg sgu også have varen! Og ja, jeg er typen der godt kan finde på at komme ned til frisøren 3-4 dage efter jeg er blevet klippet, og klage over en fejl.
Sandsynligheden for at man finder fejlen lige med det samme (medmindre hun har klippet 10cm for meget af
) er ikke så stor, men finder den først derhjemme..
Jeg er op til flere gange gået tilbage til frisøren for at få rettet en fejl, og der har aldrig været en sur mine.
Ja jeg har sågar nægtet at rejse mig fra stolen, fordi hendes definition af bløde bronce striber, der ville matche til min dybe mørkebrune hårfarve endte med at blive SKRIG ORANGE!
"Du kan komme tilbage på mandag, der har vi en ledig tid" - NEJ satme nej!

Jeg håber du finder en løsning 
om ikke andet, så ses vi jo til et slag wordfeud 
Katrine.