UPDATE: ny frisure til mig!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Den er ikke som ønsket... Kæresten kiggede i nakken og der er det skide skævt... 

åh hvor træls søde...

det er da en lorte frisør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Mira0911

Mizz-sommer skriver:

åh hvor træls søde...

det er da en lorte frisør

Ja meget... 

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

pussekat skriver:

hejsa

jeg vil godt nok  vis jeg være dig vis du skal se ud som på billde er da lang fra jeg vil nok have sige at det vil jeg ikke give penge for når det ikke er det samme som på billde

Vil ikke græde over spildt mælk - Det vokser jo ud igen... Men er lidt ked af det er endt som det er... 

Anmeld

2. december 2011

VNB

Mira0911 skriver:

Så har jeg fået et ny frits.... 

Men det blev ikke lige som jeg ønskede... viste frisøren den frisure jeg gerne vil have.... Måske jeg ser forkert på billederne??? 

I må lige være med til at afgøre om det er noget lignende!?!? 

Her er billeder før, efter, når det ikke er sat og efter farvning... og et enkelt billede hvor det er sat... 

Frisøren sagde at jeg ligner en på 20 år nu!!!!!!! 

Billederne er sat forkert... 

ej hvor er det bare træls for dig søde.....  Kan godt forstå du er skuffet for det er da slet ikke samme frisurer som du ønskede dig... 

Men altså hår vokser jo heldigvis ud igen, og vi har vist allesammen prøvet at være mindre heldige med en klipning..  

Hvis jeg var dig ville jeg sætte det med voks på en flot måde indtil det er groet lidt ud igen.

Og så synes jeg at farven er rigtig fin til dig forresten! 

Anmeld

2. december 2011

Carina1977

Åhh Mira.....det er så træls, når man oplever en frisør, der ikke gør det ordentligt. Jeg har selv prøvet det samme engang, og det er virkelig øv.

Det nederste billede du postede, synes jeg er en fed frisure. Enormt ærgeligt at den frisør ikke kunne ramme det.

Men derudover tror jeg helt bestemt det ville klæde dig med hår der gik til skuldrene i en eller anden frisk frisure......klippet op i etager måske.

Men nu har du jo fået lavet det her. Som en anden foreslog, så vent et par måneder og få det rettet op igen hos en anden frisør.

Anmeld

2. december 2011

MoarTNoah

Mira0911 skriver:

Vil ikke græde over spildt mælk - Det vokser jo ud igen... Men er lidt ked af det er endt som det er... 

Nu har jeg lige læst tråden igennem, og du virker som  "tjaah, det vokser heldigvis ud igen".. Din frisure er ABSOLUT IKKE som på billedet! hun har klippet ALT for meget af! 

BLIV FOR HELVEDE SUR PÅ DEN SKIDE FRISØR!! 

Jeg syns at du, og din kæreste skal gå ned til frisøren imorgen, kræve at snakke med ejeren, og vise hende billedet, og få jeres penge retur + ekstra kompensation, evt. kontanter, eller produkter. Og hvis de ikke er medgørelige, så er den eneste udvej at "skabe" dig, snak HØJT og SKUFFET så alle andre i salonen kan høre at der ikke er helt styr på det de laver

Jeg ville være RASENDE hvis en frisør havde været så skeløjet at hun ikke kunne se hva fanden det var hun lavede!

Ved godt jeg lyder lidt strid, men jeg er af den holdning at hvis jeg betaler for noget, skal jeg sgu også have varen! Og ja, jeg er typen der godt kan finde på at komme ned til frisøren 3-4 dage efter jeg er blevet klippet, og klage over en fejl.
Sandsynligheden for at man finder fejlen lige med det samme (medmindre hun har klippet 10cm for meget af ) er ikke så stor, men finder den først derhjemme..

Jeg er op til flere gange gået tilbage til frisøren for at få rettet en fejl, og der har aldrig været en sur mine.

Ja jeg har sågar nægtet at rejse mig fra stolen, fordi hendes definition af bløde bronce striber, der ville matche til min dybe mørkebrune hårfarve endte med at blive SKRIG ORANGE! 
"Du kan komme tilbage på mandag, der har vi en ledig tid" - NEJ satme nej!

Jeg håber du finder en løsning

om ikke andet, så ses vi jo til et slag wordfeud

Katrine. 

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

MoarTNoah skriver:

Nu har jeg lige læst tråden igennem, og du virker som  "tjaah, det vokser heldigvis ud igen".. Din frisure er ABSOLUT IKKE som på billedet! hun har klippet ALT for meget af! 

BLIV FOR HELVEDE SUR PÅ DEN SKIDE FRISØR!! 

Jeg syns at du, og din kæreste skal gå ned til frisøren imorgen, kræve at snakke med ejeren, og vise hende billedet, og få jeres penge retur + ekstra kompensation, evt. kontanter, eller produkter. Og hvis de ikke er medgørelige, så er den eneste udvej at "skabe" dig, snak HØJT og SKUFFET så alle andre i salonen kan høre at der ikke er helt styr på det de laver

Jeg ville være RASENDE hvis en frisør havde været så skeløjet at hun ikke kunne se hva fanden det var hun lavede!

Ved godt jeg lyder lidt strid, men jeg er af den holdning at hvis jeg betaler for noget, skal jeg sgu også have varen! Og ja, jeg er typen der godt kan finde på at komme ned til frisøren 3-4 dage efter jeg er blevet klippet, og klage over en fejl.
Sandsynligheden for at man finder fejlen lige med det samme (medmindre hun har klippet 10cm for meget af ) er ikke så stor, men finder den først derhjemme..

Jeg er op til flere gange gået tilbage til frisøren for at få rettet en fejl, og der har aldrig været en sur mine.

Ja jeg har sågar nægtet at rejse mig fra stolen, fordi hendes definition af bløde bronce striber, der ville matche til min dybe mørkebrune hårfarve endte med at blive SKRIG ORANGE! 
"Du kan komme tilbage på mandag, der har vi en ledig tid" - NEJ satme nej!

Jeg håber du finder en løsning

om ikke andet, så ses vi jo til et slag wordfeud

Katrine. 

I salonen er der kun hende selv... Jeg får ikke en skid ud af klage, da bestillingen er foregået via just-half-price.dk 

Anmeld

2. december 2011

MoarTNoah

Mira0911 skriver:

I salonen er der kun hende selv... Jeg får ikke en skid ud af klage, da bestillingen er foregået via just-half-price.dk 

prøv at snakke med hende, måske hun godt selv kan se fejlen. og hvis det ikke virker, så Skriv til dem(just-halfprice), vis dem billederne, fortæl om din behandling.
Den slags hjemmesider er først ved rigtigt at slå igennem her i dk, og hvis jeg ved at der er den slags frisører tilknyttet deres hjemmeside, ja så vil jeg ikke købe. Det går jo også ud over dem, dårligt ry er ikke ligefrem det de har behov for når de også har et par andre modstander (hjemmesider) der skal "slås"... 
I sidste ende kan det jo være at de får mere end 1 klage over hende, så de vælger at have andre frisører tilknyttet

Anmeld

2. december 2011

Isabeau

Hej. Har kommenteret på Facebook, men sååå galt syns jeg heller ikke det er - tror bare du skal komme en gang voks i og 'lægge det ned'. Pøj pøj

Anmeld

2. december 2011

Wimmie

Mira0911 skriver:

Så har jeg fået et ny frits.... 

Men det blev ikke lige som jeg ønskede... viste frisøren den frisure jeg gerne vil have.... Måske jeg ser forkert på billederne??? 

I må lige være med til at afgøre om det er noget lignende!?!? 

Her er billeder før, efter, når det ikke er sat og efter farvning... og et enkelt billede hvor det er sat... 

Frisøren sagde at jeg ligner en på 20 år nu!!!!!!! 

Billederne er sat forkert... 

Først og fremmest synes jeg at farven er rigtig fin til dig og det klæder dig med en kort og "luftig" frisure 

MEN er enig med de andre; frisuren er helt forkert i forhold til dét du ønskede, og jeg ville godt nok også være vred 

Især i nakken ser det ud som om hun bare har klippet det lige over fordi hun ikke ellers vidste hvordan det skulle være. Jeg synes godt nok det er groft at være så sjusket 

Håber du kan få en bedre frisør til at rette op på det når det er vokset lidt - heldigvis vokser det nok ret hurtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.