UPDATE: ny frisure til mig!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Ringer til en anden frisør på mandag og høre ad med pris og sådan.... 

Det kan jeg godt forstå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Det kan jeg godt forstå.

er spændt på hvad hun siger af pris for rettelse... 

Anmeld

3. december 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

er spændt på hvad hun siger af pris for rettelse... 

Ja det er jo lige det.

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er jo lige det.

Tror ikke det er så meget når det bare skal rettes til...  Jeg kan håbe... 

Anmeld

3. december 2011

Samus1983

Mira0911 skriver:

Jeg går direkte til Just-half-price.dk jeg orker ikke at snakke med frisøren igen som alligevel bare står og smiler og ikke forstår dansk særlig godt... 

Normal prisen for en dameklip hos hende koster 350,- Så det er ikke fordi hun er billig... 

Ja hun er ikke billiget..

Men jeg tror desværre, at du kommer til at betale for en helt ny klipning, hos en anden. Da man ikke bare retter en andens frisøres frisure. Men det kan være du heldig..

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

Samus1983 skriver:

Ja hun er ikke billiget..

Men jeg tror desværre, at du kommer til at betale for en helt ny klipning, hos en anden. Da man ikke bare retter en andens frisøres frisure. Men det kan være du heldig..

Jeg må snakke med frisøren på mandag og høre hvad hun siger... Der er ikke andet for end at prøve - Jeg kan kun få svaret nej det er fuld pris... eller noget... 

Anmeld

3. december 2011

Carina1977

Mira0911 skriver:

ja det er så træls... Jeg kan nå og få det rettet endnu til den rigtig frisure foran hvert fald... Ved ikke med nakken.... 

uh det page er slet ikke mig... 

Hehe nu er der jo forskel på page.....det kan blive lavet i mange fede frisurer 

Jeg selv får klippet mit hår til skuldrene og så med etager, og det har jeg holdt ved, fordi jeg synes det klær mig  jeg får det så også farvet i 2 farver, hvilket selvfølgelig også lige sætter prikket over i´et. Men man skal helt bestemt vælge den slags frisure man har det bedst med 

Men som sagt....den frisure du ville have haft er fed  Hvis jeg endelig skulle have kort hår (hvilket jeg næppe tror jeg får lyst til hehe), så ville jeg bestemt også vælge den. den virker fed, moderne og frisk.

Godt du i det mindste kan få rettet det foreste op....kan godt forstå du er blevet ked af resultatet 

Anmeld

3. december 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Den ligner slet ikke på nogen måder.. 

nej overhovedet ikke. det er bare så surt når man får den forkerte frisyre

Anmeld

3. december 2011

Isabeau

Mira0911 skriver:

Jeps har jeg set har også svaret derinde... Kan vidst stadig nå og få det rettet til den rigtige frisure... 

Det var godt Ellers på med en nissehue og lad det gro :p

Anmeld

3. december 2011

FogL

Det er som om hun ikke helt har fanget det der med det lange foran. Men man skal også passe på med at vælge frisurer i farver som afviger meget fra ens egen. Det har jeg i hvert fald erfaret. 

Men ud over det, så synes jeg det klæder dig med kort hår! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.