UPDATE: ny frisure til mig!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

Mira0911

AnjaM skriver:

Jeg synes det er pænt til dig med kort hår

Men jeg tror, at du er nød til, at glatte det, og så rede det frem ad.. ikke nogen decideret skilning

Jeg har selv en frisure meget lig den du gerne ville have haft..

Tak skal du have.... 

Jeg skal lege lidt med frisure... ellers får det lov at gro indtil starten af februar og så får jeg klippet det til den rigtig frisure inden dåben... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Mira0911

Muhmi skriver:

Tjaaa... Du ser i hvert fald mere frisk ud... Men den ligner slet ikke den på billedet... Æv altså... Det er pisse irriterende når frisører ikke gør som man beder dem om! Har prøvet det for mange gange selv, så derfor klipper jeg mig selv, mange af dem er ikke til at stole på synes jeg...

Hehe så måske lidt træt ud med langt hår... 

Nej det ligner overhovedet ikke den på billedet... 

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

ciepige skriver:

Det er som om hun ikke helt har fanget det der med det lange foran. Men man skal også passe på med at vælge frisurer i farver som afviger meget fra ens egen. Det har jeg i hvert fald erfaret. 

Men ud over det, så synes jeg det klæder dig med kort hår! 

Jeg tror heller ikke hun har forstået det... Men nu får det lov at vokse ud igen og skal så klippes igen til februar til den ønskede frisure så det ser ordentlig ud inden dåben... 

Anmeld

4. december 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Nej... Men tror desværre de tager fuld pris for rettelser... Så overvejer at vente til starten af februar, det skal se ordentlig ud til dåben.. 

Ja, det tror jeg nu også.. Medmindre det er ved samme frisør.

JA der skal det jo være fiiint. Og så har det jo nået at vokse lidt ud så det kan blvie rettet helt ordentlig..

Anmeld

5. december 2011

MaleneJensen

Mira0911 skriver:

Jeg kontakter hust-half-price.dk... Gå ned til frisøren igen får jeg intet ud af... hun forstår ikke dansk særlig godt... inden hun begyndte at klippe mig, skulle jeg forklare hende mange gange at det var den frisure på billedet jeg vil have... Hun smilede bare, så regnede med at hun forstod det... Hvilket hun så ikke gjorde... 

Det bare ikke i orden, det kan godt være det bare er hår og det vokser ud igen meen alligevel.. noget hår vokser også bare langsomt.

Anmeld

5. december 2011

LotteN

Jeg kan godt se det ikke ligner det på billedet, men hvis det kan "berolige" dig lidt, så synes jeg faktisk det er pænt til dig.. Det løfter dit ansigt i stedet for det lange du havde før....

Anmeld

5. december 2011

Anette&Sophia

Mira0911 skriver:

Så har jeg fået et ny frits.... 

Men det blev ikke lige som jeg ønskede... viste frisøren den frisure jeg gerne vil have.... Måske jeg ser forkert på billederne??? 

I må lige være med til at afgøre om det er noget lignende!?!? 

Her er billeder før, efter, når det ikke er sat og efter farvning... og et enkelt billede hvor det er sat... 

Frisøren sagde at jeg ligner en på 20 år nu!!!!!!! 

Billederne er sat forkert... 

Vil give dig ret i at det ikke ligner det på billedet - men det er da kort ligesom på billedet hehe.

men synes nu også at det klæder dig

Anmeld

5. december 2011

Mira0911

anetteb skriver:

Vil give dig ret i at det ikke ligner det på billedet - men det er da kort ligesom på billedet hehe.

men synes nu også at det klæder dig

Ih tak skal du have... 

Anmeld

5. december 2011

Mira0911

LotteN skriver:

Jeg kan godt se det ikke ligner det på billedet, men hvis det kan "berolige" dig lidt, så synes jeg faktisk det er pænt til dig.. Det løfter dit ansigt i stedet for det lange du havde før....

Tak skal du have... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.