UPDATE: ny frisure til mig!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

kbm1

hehe næ det var ikke slemt.. jeg arbejder hos clinique him and her i gjern og du skal da være velkommen til at få en tid hos os vi følger også billedet hvis kunden har sådan et med!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

ModerNatur

Mira0911 skriver:

Det er slet ikke det som jeg ønskede... 

Jeg ville have frisuren på billedet.... 

øv for noget pis!

Hvis jeg var dig var jeg gået til en helt anden frisør med billedet under armen.. Du kan ikke længere få præcis den, men så kan de da se hvad du er ude efter..

Var det dig selv der valgte farven?

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

Issa skriver:

øv for noget pis!

Hvis jeg var dig var jeg gået til en helt anden frisør med billedet under armen.. Du kan ikke længere få præcis den, men så kan de da se hvad du er ude efter..

Var det dig selv der valgte farven?

farver altid selv mit hår... har altid brugt den farve... 

Jeg har fundet et andet sted jeg skal klippes til Februar næste år... 

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

hehe næ det var ikke slemt.. jeg arbejder hos clinique him and her i gjern og du skal da være velkommen til at få en tid hos os vi følger også billedet hvis kunden har sådan et med!!!

Har lige været inde og lure jeres hjemmeside... Så bestiller tid hos Jer til februar lige inden jeg skal have dåb... Jeg medbringer billedet til den tid også... 

Anmeld

2. december 2011

ModerNatur

Mira0911 skriver:

farver altid selv mit hår... har altid brugt den farve... 

Jeg har fundet et andet sted jeg skal klippes til Februar næste år... 

Hehe.. Jamen til den tid kan det være dit pandehår er blevet så langt at du kan få "drømmefrisuren"

Anmeld

2. december 2011

kbm1

dejligt vil jeg glæde mig til så skal vi nok komme frem til det rigtige

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

Issa skriver:

Hehe.. Jamen til den tid kan det være dit pandehår er blevet så langt at du kan få "drømmefrisuren"

Ja det håber jeg da... 

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

kbm1 skriver:

dejligt vil jeg glæde mig til så skal vi nok komme frem til det rigtige

Jaaa.... Hmm... Du kan vel ikke garantere at du kommer til at klippe mig? Eller kan jeg ønske det? 

Anmeld

2. december 2011

kbm1

du kan vælge hvilken medarbejder du vil klippes af og vi er kun to der klipper så du skal bare vælge kamilla inde på hjemme siden

Anmeld

2. december 2011

M (:

Mira0911 skriver:

Så har jeg fået et ny frits.... 

Men det blev ikke lige som jeg ønskede... viste frisøren den frisure jeg gerne vil have.... Måske jeg ser forkert på billederne??? 

I må lige være med til at afgøre om det er noget lignende!?!? 

Her er billeder før, efter, når det ikke er sat og efter farvning... og et enkelt billede hvor det er sat... 

Frisøren sagde at jeg ligner en på 20 år nu!!!!!!! 

Billederne er sat forkert... 

Hm, synes desværre slet ikke frisuren ligner den på billedet.. Desværre

Øj, hvor ville jeg bare være frustreret, hvis frisøren bare SLET ikke klipper i nærheden af, hvad hun blev bedt om..

Har du overvejet at klage? Min veninde blev fornyligt klippet og farvet forkert, og hun fik ny klipning + farve OG alle pengene retur, fordi hun brokkede sig til ejeren..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.