UPDATE: ny frisure til mig!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.526 visninger
108 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Mira0911

Så har jeg fået et ny frits.... 

Men det blev ikke lige som jeg ønskede... viste frisøren den frisure jeg gerne vil have.... Måske jeg ser forkert på billederne??? 

I må lige være med til at afgøre om det er noget lignende!?!? 

Her er billeder før, efter, når det ikke er sat og efter farvning... og et enkelt billede hvor det er sat... 

Frisøren sagde at jeg ligner en på 20 år nu!!!!!!! 

Billederne er sat forkert... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

come2

Jeg synes det er flot tl dig med kort hår

Anmeld

2. december 2011

kbm1

hvad fan....! har den frisør haft gang i... det er overhovedet ikke ligende den frisure der er på billedet... sorry men skift frisør.. er selv frisør og man skulle tro hun ikke havde set  billedet før hun klippede. men vent en måned eller to så kan du få det lavet om til den frisure det skulle have været.. hader når folk er ligeglade med deres håndværk..

Anmeld

2. december 2011

ModerNatur

øhem.. Nu har jeg altid sat pris på ærlighed når jeg spørger ind til mit udseende, så jeg går ud fra du er ude efter det samme..

Jeg synes SLET ikke din frits ligner den på billedet, hvis det altså var det du var ude efter.. Jeg synes måske lidt din frits ligner lidt mere en "hjelm" end hvad billedet ser ud til.. Så hvis den sku ligne ville jeg få tyndet ud i bunden..

Hvad synes du selv?

Anmeld

2. december 2011

NinaNymannMadsen

det er pænt til dig men det ligner ikk den frisyre på billedet.

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

hvad fan....! har den frisør haft gang i... det er overhovedet ikke ligende den frisure der er på billedet... sorry men skift frisør.. er selv frisør og man skulle tro hun ikke havde set  billedet før hun klippede. men vent en måned eller to så kan du få det lavet om til den frisure det skulle have været.. hader når folk er ligeglade med deres håndværk..

Nej vel... 

Måske vi skal klippes ved dig fremover!?.... 

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

Issa skriver:

øhem.. Nu har jeg altid sat pris på ærlighed når jeg spørger ind til mit udseende, så jeg går ud fra du er ude efter det samme..

Jeg synes SLET ikke din frits ligner den på billedet, hvis det altså var det du var ude efter.. Jeg synes måske lidt din frits ligner lidt mere en "hjelm" end hvad billedet ser ud til.. Så hvis den sku ligne ville jeg få tyndet ud i bunden..

Hvad synes du selv?

Det er slet ikke det som jeg ønskede... 

Jeg ville have frisuren på billedet.... 

Anmeld

2. december 2011

kbm1

haha i skal være så velkomne... hvis i gider tage til gjern

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

kbm1 skriver:

haha i skal være så velkomne... hvis i gider tage til gjern

Vi bor i Serup... Så det er ikke så langt igen fra Gjern.... 

Anmeld

2. december 2011

lycly

Frisuren er ikke helt som på billedet, pandehåret skulle være længere. Men det vokser jo ud, og så tror jeg frisuren kommer til at minde meget om den på billedet Og så synes jeg faktisk du ser yngre ud med det korte hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.