Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kbm1 skriver: du kan vælge hvilken medarbejder du vil klippes af og vi er kun to der klipper så du skal bare vælge kamilla inde på hjemme siden
du kan vælge hvilken medarbejder du vil klippes af og vi er kun to der klipper så du skal bare vælge kamilla inde på hjemme siden
Fantastisk... Vokse bryn er det også noget der kan klares samtidig med?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Fantastisk... Vokse bryn er det også noget der kan klares samtidig med?
jaja du vælger bare to behandlinger i forlængelse af hinanden
Mira0911 skriver: Så har jeg fået et ny frits.... Men det blev ikke lige som jeg ønskede... viste frisøren den frisure jeg gerne vil have.... Måske jeg ser forkert på billederne??? I må lige være med til at afgøre om det er noget lignende!?!? Her er billeder før, efter, når det ikke er sat og efter farvning... og et enkelt billede hvor det er sat... Frisøren sagde at jeg ligner en på 20 år nu!!!!!!! Billederne er sat forkert...
Så har jeg fået et ny frits....
Men det blev ikke lige som jeg ønskede... viste frisøren den frisure jeg gerne vil have.... Måske jeg ser forkert på billederne???
I må lige være med til at afgøre om det er noget lignende!?!?
Her er billeder før, efter, når det ikke er sat og efter farvning... og et enkelt billede hvor det er sat...
Frisøren sagde at jeg ligner en på 20 år nu!!!!!!!
Billederne er sat forkert...
Det klær dig Meen dårlig frisør af hun ikke gør som du ønsker om af få den frisure som er vist på billedet.. Men dette her er også pænt..
kbm1 skriver: jaja du vælger bare to behandlinger i forlængelse af hinanden
Ja, det ligner ikke just billedet af den ønskede frisure. Heldigvis er der ikke længe til håret er vokset ud, til du kan for klippede den ønskede frisure
Frisuren klæder dig godt , men ligner ikke rigtig den på billedet, men er meget frisk til dig
come2 skriver: Jeg synes det er flot tl dig med kort hår
Jeg synes det er flot tl dig med kort hår
det har da intet med den frisure på det billede du viste at gøre!!??
hov det skulle ikke ha været citeret ved detb indlæg der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128